Una vagina que te llengua pròpia

Un relat de: Jacques Adolphe
Maleeixo la meva obstinació a no veure la televisió, ni fullejar les revistes de la premsa rosa.

Estic passant una mala estona, i tindria que ser un moment memorable. Per què oportunitats com aquesta, a un, no se li presenten mai o en poques ocasions. La fisonomia d’aquesta senyoreta que esta fent migdiada al meu costat, i se’m refrega molt, m’és molt coneguda. No hi ha manera de saber qui es, ni tan sols el seu nom. Sé, amb tota seguretat, que es molt popular. Però no sé, i ja em comença a amoïnar, si es una tertuliana, una model, una cantant, o una actriu. També pot ser una concursant, d’aquests programes que en diuen reality show.

Despullada, se’m posa damunt i m’acaricia el penis per sobre del slip. A traves de la tela noto els ardents i humits llavis del seu sexe, com acaronen el gland de la erecte titola. Ara, el caliu humit el noto a la cara, a la boca. La vulva tota oberta mostra la vagina i de dins de la vagina hi surt una llengua que em llepa tota la cara.

Una vagina amb llengua pròpia? Com?

Obro els ulls i em trobo al gos que em llepava la cara. Ai! Aquestes becaines de després de dinar!

-Fuig, fuig d’aquí.... Passa fora!

A la primera oportunitat que tingui em canviaré el sofà. Em fan mal tots els ossos del cos.

Comentaris

  • Migdiades[Ofensiu]
    Prou bé | 05-06-2021 | Valoració: 9

    Conductores de somnis sensuals! Divertit i inesperat el desenllaç! Vols canviar el sofà? Pensa-t'ho!

l´Autor

Foto de perfil de Jacques Adolphe

Jacques Adolphe

30 Relats

41 Comentaris

15421 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Jaume (Jacques Adolphe) Llorens Domènech. Va nàixer a Carcassonne, va créixer a el Lloar i actualment viu a la Torre de l’Espanyol.



Te publicat “Sota l’ombra dels pins”.