Un vell desig per un any nou

Un relat de: Dunlai

Comença l'any altre cop, i quan ja pensava que per fi aquest malson que em rossega la ment darrerament s'esvairia, ans al contrari . Altrament els pensaments tornen. Tornen les pel·lícules de prínceps blaus, els finals feliços, els petons apassionats, el vi dolç..

Sóc jove, sí. Sóc maca, sí. Però i què passa? Perquè el príncep blau que no deixa d'aparèixer en contes i en pel·lícules no apareix, aquí, al meu costat, perquè?
A vegades penso, sovint que és per culpa meva. Si que se m'acosten els nois, sí... Però tant sols això, perquè quan obro la boca sembla que s'espantin. Potser perquè no parlo ni dic les coses que esperaven sentir.
Home..., tampoc corren cames ajudeu-me, però...
N'hi ha que fins i tot s'hi queden una estona, però cert és, que no triguen pas gaire en marxar amb una excusa o altre. Potser no és espant, però... que és?
Potser que aquest any nou demani saber seduir els nois, o potser que se m'ompli la boca de paraules dignes o potser que...

Oh no, no! Desitjo, desitjo... ser tal com sóc i poder-ho ser sempre!
I qui tingui collons per coneixem, ja ho sap, coratge i valentia...

Comentaris

  • ei...[Ofensiu]
    Carme | 13-01-2006

    Em sembla que t'he trobat... Jejejeje ;)

    Com tu has dit, no canvïis, que les coses valen la pena si tu pots ser com ets, només així podem sentir-nos bé... no?

    De vegades sap greu i tot això però... Hem de saber fer un "tu t'ho perds"!!

    Vnga, 1petó, i fins aviat.

    I merci xls comentari...!

  • Prínceps blaus...[Ofensiu]
    Nonna | 09-01-2006 | Valoració: 9

    Dunlai, dunlai...Hi ha una cançó de Sopa que diu "Mai trobaràs, el teu príncep blau..." la veritat és que jo em considero una republicana convençuda i tot el que fa referència a prínceps no m'ho crec gaire... els amors arribaran! segur, és qüestió de no fer-ne una obsessió de tot això! creu-me! tu segueix vivint la vida, relaxadament, obrin-te a tot el teu voltant i a tot el que se't brinda que mai se sap!!

    Un petunàs enorme bonica!!

l´Autor

Foto de perfil de Dunlai

Dunlai

11 Relats

17 Comentaris

13536 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
"Tu saps quan de temps és per sempre més? - em va preguntar - .
És molt i molt de temps.
És l'eternitat.
Sabem que a la teva societat porteu al temps al braç i feu les coses seguint un horari.
Et pregunto, doncs saps quan de temps és per sempre més?"

****

Que n'és de difícil seguir les normes al peu de la lletra!
Que n'és de fàcil continuar jugant..
Que n'és de difícil continuar lluitant d'ençà de la primera porta que es tancà..
Que n'és de fàcil recordar que no estàs sol!!
Que n'és de difícil, sovint, entendre les paraules d'algú que és al teu costat...
Que n'és de fàcil entendre algú quan parla amb el cor..
Que n'és de difícil anar a contratemps...
Que n'és de fàcil gaudir dels petits moments!
Que n'és de difícil seguir un somni que ja quasi has oblidat...
Que n'és de fàcil seguir somniant...
Que n'és de difícil viure sense estimar..

...

Però encara és més difícil viure sense les paraules que ens omplen i ens buiden constantment... i és q sóc de les que prefereixo viure-ho tot intensament... abans que viure.. tant sols.