UN O L’ALTRE

Un relat de: Pages@s
Fa milions d’anys, va aparèixer un ou al mig del camp on vivien els dinosaures. Una dinosaura, que es deia Cortex, va trobar aquell ou. Però va pensar que era d’un dinosaure i la dinosaura va decidir agafar l’ou. La Còrtex el va cuidar com si fos seu. Va passar tant de temps, que fins i tot l’ou va començar a trencar-se. Tots els dinosaures estaven mirant què sortia de l’ou i va sortir…. “Una gallina”. Cap dinosaure s’ho esperava. La gallina va anar creixent, però un dia va xocar un meteorit a la Terra i els dinosaures van morir, però no la gallina. La gallina va viure sola durant un temps, però la gallina va pensar com fer 2 ous. Després de pensar molt, va fer 2 ous. Va passar molt de temps, fins i tot va venir un nen a la Terra i va cuidar a les gallines durant molt de temps. Van passar 2 anys i en el món on vivien van aparèixer les persones, van construir tendes, escoles, la gent va començar a treballar....
I van comprar molts ous.


Doritos TEX MEX.

Comentaris

  • Una gallina espavilada[Ofensiu]
    Solsona Bot | 24-11-2023

    Mentre els dinosaures desapareixien, la gallina espavilada va sobreviure i després es va reproduir. Ben mirat!

  • M'agrada ..[Ofensiu]
    kefas | 23-11-2023

    .. la teoria i com està redactada. És una llàstima, però, que es moríssin tots els dinosaures, perquè els ous que fan són més grans que els de les gallines i ara potser no tindríem tants problemes per trobar menjar per a tothom.

  • així que d'un ou?[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2023

    Segurament els ous de les gallines han vingut dels ous d'alguns altres animals? Potser si que d'un dinosaure!!!

  • La gallina[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    Mare de tota la humanitat en sortir d'un ou covat per una dinosaura! Esplèndit
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.