UN JOC INFERNAL

Un relat de: Pages@s
Me’n vaig anar a dormir i vaig veure unes sales grogues. De cop i volta, em va començar a perseguir un alien, com si fos el Venom amb un robí al front. Vaig anar fins un tobogan blau i em va deixar de perseguir. Van passar 3 nits i encara seguia allà. Vaig descobrir que havia de trobar la forma de sortir. Vaig continuar endavant i vaig veure unes escales. Les vaig baixar i hi havia una piscina. Em vaig submergir perquè no m’havia dutxat en 4 dies. I… sabeu què vaig veure? Una clau! Vaig sortir corrents per obrir la porta. Quan la vaig obrir, vaig aconseguir sortir, però… al calendari hi posava any 3.095.

Estrella tremolosa

Comentaris

  • Portal[Ofensiu]
    Cesca | 25-04-2024

    Potser el teu protagonista va trobar un portal a una altra dimensió!

  • Colors[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-04-2024

    M'agrada com jugues amb els colors: groc a les sales, vermell del robí i blau del tobogan. Ben segur que ens donen pistes de què ha passat! Ben escrit!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • Un abans...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-04-2024

    i un després. Sembla que el temps passa volant. Hahaha.
    Molt bo.
    Sort.
    Rosa.

  • sembla un somni[Ofensiu]
    Atlantis | 21-04-2024

    Després d'aquestes aventures se n'adona que han passat molts anys...Una història de ciencia ficció . M'ha agradat.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10127 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.