Explosió

Un relat de: Pages@s
Tot va començar un matí, a la carretera N-340. Uns emmascarats, portaven des de la nit anterior fins la matinada preparant alguna cosa. Ells sabien que pel matí passava un cotxe ràpid i un altre que també, però en direcció contrària. Ja estava tot planejat, però…

Els pares que venien de treballar per la carretera sospitaven dels emmascarats i van trucar a la policia. Van arribar després que els emmascarats haguessin marxat i van intentar trobar pistes i empremtes. No van trobar res i van marxar.

Una estona després van arribar els emmascarats per presenciar l’accident, i… 5 minuts després…
Hi va haver un xoc entre els cotxes prèviament explicats. Enmig del xoc hi havien un parell de bombes que van fer una gran explosió, a més a més un dels cotxes tenia una bombona de gas que amb l’impacte va explotar.

Porten més de 4 anys buscant i els “emmascarats” no s’han trobat.

PatoFreshGG

Comentaris

  • No podran...[Ofensiu]
    Cesca | 25-04-2024

    Segur que no podran esquivar a la justícia per sempre... potser en una segona part del conte?

  • A vegades la policia no encerta[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-04-2024

    Uns emmascarats dolents, dolents, aconsegueixen el seu objectiu. La policia no sempre poden evitar els crims com bé ens expliques. Hem de confiar en la seva feina i que acabaran atrapant els dolents.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, moltes gràcies per participar.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • Aixó...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-04-2024

    no pot acabar així, han de seguir buscant els enmascarats. sinó no pararan de causar mal. Que espavili la policia.
    Sort.
    Rosa.

  • emmascarats[Ofensiu]
    Atlantis | 21-04-2024

    si que ho teníen ben planificat, que van burlar la policia i encara no els han trobat. Hauria de continuar la història...

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10115 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.