Un Minut

Un relat de: anna

. temps per moltes coses, temps de pluja, temps d'espai.


. " El tiempo no es sino el espacio entre los recuerdos . "



Un Minut...

És els seixanta segons que comencen i acaben en una roda contínua multiplicant-se il·limitadament.
És l'inici i el final d'alguna cosa. És un temps empleat per a qualsevol cosa.
És a la vegada, concret i extremadament complex.

Quantes coses es poden fer en un minut? És impossible de dir-ho, comptant que cada u interpreta una acció de la manera que vol, ningú ho veu tot de la mateixa manera, tots som diferents.
Un minut són un munt de mecanismes d'un rellotge funcionant a l'hora.

És molt i poc.

Com pot ser que una cosa tan petita o curta a ulls globals sigui tant difícil d'omplir en paraules?
Moltes vegades ignorem els detalls, i crec que no valorem un minut. Per exemple, sempre demanem un minut més per: acabar un escrit, esperar un fet, pensar, desconnectar, beure, silenci,...
La senzillesa de seixanta segons és suficient per tantes coses, però en canvi en un interval de temps tant "petit", que ni ens hi fixem.

I el Minut de silenci... un minut et pot treure la vida, pot decidir-ho tot, fins i tot tornar-te-la.

Us heu fixat quant podem transmetre en un minut? I la tira de sentiments que ens travessen mentre l'esgotem?






I 1 segon... ?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer