Un bon amic

Un relat de: xavierdemataro
El meu amic,
és especial,
perquè quan tinc un problema
sempre sap escoltar
i així em puc tranquil•litzar.

Es un noi intel•ligent,
li agrada molt estudiar
però també li agrada jugar
i tothom diu que és bon nen.

Fa vuit anys que ens coneixem
i sempre hem sigut amics.
Sempre juguem i saltem
però, clar, a vegades ens barallem.

A secundària marxarà
i aquí sol em deixarà.
A vegades ens hem barallat
però mai hem perdut l’amistat.

Comentaris

  • Amistat[Ofensiu]
    Materile | 12-06-2011 | Valoració: 10

    Amistat comença per A, i és la primera cosa que hauríem d'aprendre, i tu Xavier, ja has començat a fer-ho i a demostrar-ho en aquest preciós poema: moltes felicitats per aquest bon començament que m'agradaria que continués.

    El teu pare és un molt bon poeta, però per sobre de tot és una gran PERSONA, i tu vas pel seu camí; deixa't guiar sempre pel teu PARE, ell és el teu millor amic.

    FELICITATS, XAVIER!

    Materile

  • Els bons amics[Ofensiu]
    elenam | 27-04-2011 | Valoració: 10


    Hola Xavi, molt bonic aquest poema que es un cant a l'amistat, sempre és bó sentir-se acompanyat i tenir amics que ens ajuden en els moments bons i dolents.
    Felicitats a tu i al teu pare
    Fins aviat!!!

  • Preciós poema, preciós missatge![Ofensiu]
    Núria Niubó | 20-04-2011 | Valoració: 10

    Has encetat la teva pàgina a RC amb un poema ple de bons sentiments, tenir un amic ara i que sentis el desig de dedicar-li un poema, vol dir, com molt bé ho reflexa el teu preciós poema, que sempre sereu bons amic, una bona amistat perdura en el temps.
    Jo tinc dues grans amigues des que tenia 5 anys, aviat en tindré 65 i sempre ens hem tingut i estimat.

    Et FELICITO Xavier, el teu pare és un gran poeta, tens un bon mestre, i tu ja has iniciat el teu camí a RC, que ja veuràs et serà molt gratificant entre el joves relataires i els grans també, perquè ens agrada molt veure que darrera nostra hi ha un bon potencial de joves poetes i relataires.

    Deixa’m felicitar també al pare per la part que li pertoca!

    Una càlida abraçada,
    Núria

  • Benvingut a RC[Ofensiu]
    uanra | 20-04-2011

    Amb aquest poema ens expliques què és un amic. Molt bonic!

    Arnau

  • Bon poema[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 19-04-2011 | Valoració: 10

    Un amic és un tresor, Xavier, d'aquells que es conserven sempre, encara que un dia la vida us allunyi l'un de l'altra. Per això s'ha de gaudir d'aquesta amistat en el dia a dia, tant quan esteu d'acord com quan discutiu, perquè en realitat estimar és, sobre tot, relacionar-se i compartir.
    M'ha agradat molt el teu poema. Es nota que tens fusta de poeta, i crec que aquest és el primer dels molts que aniràs penjant a la plana i que llegirem amb molt de gust.
    Una abraçada

  • Benvingut, Xavier[Ofensiu]
    deòmises | 19-04-2011 | Valoració: 10

    Ja coneixem el teu pare, evidentment.

    I dic el mateix que ja han dit un pèl abans: aquest poema és, abans que res, un cant a l'amistat.

    Endavant amb allò que vulguis fer, sigui escriure o ser culé; o totes dues coses!


    d.

  • Hola Xavier![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 19-04-2011 | Valoració: 10

    Saps que m'ha agradat molt el teu poema? És un deliciós cant a l'amistat. Tant de bo que no la perdis mai i sempre continueu sent amics.
    Em sembla que ja sé de qui ets fill i també sé que el teu pare és un gran poeta.
    No deixis d'escriure perquè ho fas molt bé.
    Un petó.

    Nonna

  • Bonic poema i...[Ofensiu]
    free sound | 19-04-2011 | Valoració: 10

    bonica amistat.
    Felicitats pel poema que ens has regalat!!!
    De pare poeta, fill poetitzat,
    paraules que surten del cor de bon grat.
    Endavant!!!!
    No deixis de valorar mai el que tens!!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de xavierdemataro

xavierdemataro

1 Relats

9 Comentaris

3221 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Vaig néixer l'any 2000. Tinc 11 anys. M'agrada molt el futbol i sóc culé cent x cent. Vull escriure poemes, a veure si us agraden!
Sóc fill de relataire. Sabeu qui pot ser?

Últims relats de l'autor