ulls glaucs de lleons

Un relat de: 25267

caminem cada dia per les tardes xafogoses et prenc de la ma i amb un Sol que esclata violent,enlluernador,seiem els bancs i tu estimat sense cap aturador vols que et pugui els gronxadors,com un nen,et deixes gronxar i a mi els ulls s'ha m'omplen de llagrimes davant de la crueltat d'aquest mal del segle que poc a poc et va destruint de soc arrel.
Diuen els experts que als malats d'alzheimer tenen els ulls com aquells lleons de l'Africa cuand estant alerta en la sabana,guaitant una possible pressa per devorar,en el teu cas,son aquests ulls els que et devoren,que et passa per dins on has anat a parar?on rau la teve anima.
Un dia mentres prenia un cafe,et vas acostar a mi i senyalant el got em vares demanar,que tambe en volies,i amb una veu esmorteida em vas dir : saps és que jo no sé com funcionen les coses...aquell dia els llagrimals sem van eixugar. A partir d'aleshores l'enfermetat va seguir implacable.
Are que ja descanses PARE et dedico aquest relat i al mateix temps a tots els que sofreixen aquesta pandemia,tan sols puc recordar l'humitat dels teus estimats ulls i confondrel's amb aquelles llums multicolors de les fonts de Montjuic, la teva mà prement ben fort la meva.

Comentaris

  • indefinida | 17-10-2007 | Valoració: 10

    He vist una mirada com aquesta...
    Un relat preciós!



    Petons.

  • ulls glaucs[Ofensiu]
    donablanca | 16-06-2005 | Valoració: 10

    arriba profundament, . la metàfora final és preciosa,poética i brillant.

  • Thalassa | 10-01-2005 | Valoració: 9

    És, ni més ni meys, encisador...

    Thalassa

  • 25267 VOL DIR...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 21-11-2004 | Valoració: 10

    que tu vas néixer el dia 25 de febrer del 1967,
    oi?

    Potser m'equivoco, però no ho crec.

    El relat és immensament sentit, ja que té les paraules justes i necessàries per conjuntar un preciós escrit,
    i l'aina ja diu tota la resta :

    expresses allò que tu vols expressar...

    i segurament el teu pare t'està agraït des d'on et vegi.

    FELICITATS!!

    I per cert,
    quin és el teu nom? ( si vols ens ho dius, i sinó no!! )

  • uix quin nom![Ofensiu]
    aina | 19-10-2004 | Valoració: 9

    és curiós el número, té algun sentit especial?
    pel que fa al relat molt ben expressat, és una malaltia que omple de patiment i d'impotència als familiars .. però de ben segur que el teu pare, des d'algun lloc o altre, te l'agraeix.
    Una abraçada!!

Valoració mitja: 9.5