Internet o Inter-brut?

Un relat de: 25267

.....i a aquestes hores,no estariem picant amorosament el teclat magic,en espera de les mil i una imatges encisadores que ens apaivagen i ens fan sentir menys sols en la nit. Nosaltres, estem en linia amb tots nosaltres, menys amb els altres que també hi sont,pero que no arriben quasi mai a donar-n'hos la seva opinió.
Be a ser com ja deien els vells Sofistas grecs,,que l'home era i suposo que es La mesura de totes les coses,tot esta en nosaltres, la terra el sol, els estels l'univers sencer existeix per i en nosaltres. Fora d'aixo tan sols hi ha el buit, el no res.Es per aixo que Internet tindria que aspirar a ser cada vegada menys Brut i més NET.
Per mes utopic que sembli el canvi real no solsament està en el mitja en si sino a dins nostre.

Comentaris

  • és continuació?[Ofensiu]
    iong txon | 16-05-2005 | Valoració: 8

    No hi he trobat connexió amb cap altre dels seus tres relats. En fi, crec que capto el missatge i hi estic totalment d'acord: canviar jo abans de pretendre arreglar el món o ajudar a canviar ningú al meu voltant. La lluita més fonamental i de vegades la més difícil és la que ens ha de portar al domini de nosaltres mateixos.

  • internet[Ofensiu]
    Plorar | 16-05-2005

    Una breu reflexió d'allò que és la nostra visda des que tenim a casa a quest aparell anomenat ordinador . Una referència clara a la filosofia, això està molt bé, però fem un esforç per la llengua, la nostra, la catalana i vigila l'ortografia i una mica la manera d'expressar-te o, on posar les comes.

    De totes maneres em sembla una bona reflexió i un realt entretingut i fàcil de llegir, gràcies per les teves paraules.

    Darsa.

  • 25267[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 05-04-2005 | Valoració: 10

    Fas una reflexió, que trobo òbvia, però caramb és una reflexió.
    I és difícil utilitzar la closca.
    bé, que molt bé

    I llegeixo que al tal roure li fa gracia els sofistes i et regala un sis.
    Cínic, si tanta gracia et fa puntua més alt.

  • sofistes..[Ofensiu]
    carles roure | 03-03-2005 | Valoració: 6

    Els sofistes van ser els, com ho diria, "cradors", del que són ara els actuals polítics,
    m'ha fet gracia la menció.

Valoració mitja: 8