Tot no ho saps

Un relat de: Musical

Si pogués t'ho diria d'una altra manera, més tendra, subtil i amb la sensualitat justa. Et diria tot, sense fer ús de la hipèrbole... Et diria:

"No saps quant t'estimo..."

A la vegada, la màgia ens envoltaria fent-ho amb la carícia més real, suau i exòtica. Ella ens abraçaria tant... Però, tant... que ja no voldríem res més que mirar-nos, de la mateixa manera que sempre ho hem fet... Però, sense amagar-nos mai més. Bé, potser m'amagaria una mica com s'acostuma a fer per a, precisament, donar possibilitat a que la flama continuï encesa i passionalment viva.

Que t'estimo ja ho saps, però si sabessis com... no t'allunyaries.

Comentaris

  • La brevetat...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 30-11-2006 | Valoració: 10

    i la senzillesa no són obstacles, en aquest relat, per transmetre la intensitat d'aquest sentiment.
    M'agrada com escrius. I ara que t'he descobert, et seguiré llegint.
    Felicitats

  • em torna boja el joc de paraules..[Ofensiu]
    Noia de vidre | 30-11-2006 | Valoració: 10

    ... la simplicitat d'aquestes donan lloc a una fòrmula matemàtica... ADONAR-SE'N!

    un peto enorme de vidre tocant en segon temps!

  • saber...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-11-2006 | Valoració: 10

    què sabem...? tenim gestos, mirades, signes, paraules... Pensem, deduïm, suposem, imaginem... sabem?
    M'ha agradat el teu títol i el final, enllaçant amb el títol...
    El teu escrit, escandalosament senzill, planer, natural... encisador per això precisament, tocat de màgia per la teva música.
    Una abraçada

Valoració mitja: 10