Tens un treball pendent!

Un relat de: Musical

Títol: " canviant el mite d'Orfeu".

Unitat de programació interdisciplinar, intervenen les àrees de:

-Educació musical.
-Llengua catalana.

Dirigida: a tu.

Justificació de la UP: és molt important que l'alumne sigui creatiu i que expressi allò que guarda en el cor. El camí es fa a través del poema musical ja que l'alumne es pot sentir integrat en tot moment: si no és capaç de tocar, pot cantar o sentir-se útil creant ( o a la inversa). Dóna la possibilitat que l'alumne se senti útil i gaudeixi del fet musical expressant-se.

Objectiu: tenir-se al costat. Tenir-se i estimar-se l'un a l'altre.

Contingut: poema musical íntim.

Procediment: experimentació del pactes amb els Déus infernals.

Actituds: constància i valentia.

Avaluació: continua. Es valorarà la teva participació així com també a partir de les teves possibilitats i el teu progrés. Per tant, es farà també una avaluació inicial.

Eix tranversal: La pau fent l'amor.

Llegenda mitològica que cal haver llegit: el mite d'Orfeu.

Característiques de l'alumne: la sensibilitat.

Música ambiental. Clar de Lluna de Debussy.

Lloc on es realitzarà: al piano-bar de Berlín.

Temporalització: tota una vida, amor.




Comentaris

  • m'has caçat![Ofensiu]
    Capdelin | 07-10-2006 | Valoració: 10

    a mitja lectura, m'he aturat i he pensat que potser t'havies equivocat i havies penjat un treball d'escola... je je
    després he tornat a llegir fins al final i una tercera lectura... i ho he comprès (quina vergonya interna he passat, què tonto sóc)
    Superoriginal, amb ironia fina, amb mà pedagògica de poeta... i el final, genial!
    Tu i la música, sempre junts! ets un vivent MUSICAL! No tinc el menor dubte que podries musical el meu poema MÀ DE COLORS i fins i tot la meva vida je je
    Una abraçada