TORNEN ELS OUS DE LA SERP

Un relat de: jomagi
És evident que Alexandre Deulofeu tenia raó...

És públic i notori la decadència malaltissa de Catalunya...

Tot gràcies a la majoria de polítics incompetents, traïdors, oportunistes i sobretot quintacolumnistes...

Tornaran les ferums de cols bullides, el blanc i negre, aquells taüts negres feréstecs?... acompanyants dels cants “De Isabel y Fernando el espiritu impera moriremos besando la sagrada bandera”...?

Hem perdut tantes i tantes batalles (la darrera aquell 1-O; ho recordeu que vam ser per 56 segons República?...) Quina dolorosa presa de pel!...

Doncs ara resulta que els del secular menyspreu contra Catalunya; els del Gobierno de España –aquells del 155- ara van de cul demanant ajuda perquè: VE LA DRETA!...

La DRETA?... Quina dreta?... quan ells, els socialistes + PSC, els seus braços executors estan aconseguint diluir la nostra llengua i triturar-nos demogràficament,
culturalment i econòmicament per “cohones”...

Perquè aquest malbaratament dels pocs que anem quedant?... Perquè els fem tan de fàstic mentre els bascos els fan tanta por?...

Entre tan pocs podríem fer una revolta guanyadora?... Ho dubto molt!...

Comentaris

  • Bona profecia. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-06-2023


    Que et comente que està molt encertada la crítica.
    Enhorabona, Jomagi.
    Cordialment.

  • Trista realitat...[Ofensiu]
    Gardenia | 19-06-2023 | Valoració: 10

    Jomagi, estem contents de tornar a llegir els teus escrits tant encertats....
    Es una trista realitat la que estem visquin, i quan ens donarem conte serà tard...
    Sols desitjo que estigis equivocat en les teves prediccions tant reals...
    Una abraçada

  • Em sap greu[Ofensiu]
    Prou bé | 18-06-2023

    Però estic ben d'acord!
    Amb total cordialitat