Sóc adolescent

Un relat de: almodis316

Diuen que com més gran et fas, més lliure ets.
Això, si no tens uns d'aquells pares sobreprotectors que t'estan donant la tabarra dia rere dia, dien-te que no a tot.
Sempre et diuen no ho veig clar, haver estudiat més, encara ets petita, com tornaràs… etc,etc…
Excuses…Potser ho volen fer pel teu propi bé, o inclús pel seu-que és el que crec jo-avui em veig implicada en una de les típiques "bronques" familiars en que els pares acaben dictant la seva autoritat. No els importa que fagis tu tota la feina de casa, que endrecis l'habitació, que l'idiota del teu germà es pugui escaquejar tan o més del que vulgui… Només et diuen: no, no ho veig clar.
I et quedes una mica frustrada pensant, el què no veus clar, si ja t'ho he dit tot.El concert comença a les 12, és gratuït, i a més hi han busos per tornar.
Doncs no, ells mantenint ferma la seva decissió….
Com a bona adolescent tinc unes ganes boges d'anar-me'n de casa, però ja ho veurem quan els tingui.
En definitiva, sóc adolescent.



Comentaris

  • Quan jo també...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 01-12-2008

    ho era -d'adolescent- recordo que em deia a mi mateixa que quan tingués fills faria les coses de manera molt i molt diferent. Bé, doncs no t'ho pensis que va ser així. Vam dialogar molt, això sí, vam fer molts pactes, vaig tansigir quan tocava, però vaig averiguar també que a vegades m'era molt difícil posar-me a la seva pell, de la mateixa manera que passava a l'inrevés. Tot i així, el temps i les experiències que es viuen ensenyen tant a uns com als altres. Segur que mica en mica els hi demostraràs que tens prou maduresa com perquè es puguin relaxar.
    Expreses molt bé els sentiments que sorgeixen en aquesta etapa de la vida. No deixis d'escriure.
    Una abraçada

  • M´ha fet gràcia[Ofensiu]
    brins | 01-12-2008 | Valoració: 10

    llegir-te, perquè m´has fet recordar paraules que fa poc temps deien els meus fills, però, que ara,
    les han d´escoltar ells dites pels meus néts.
    És la roda de la vida...
    Continua escrivint, ho fas molt bé.

  • Jo em sento identificada[Ofensiu]
    Marina Ramírez Gallardo | 10-09-2008 | Valoració: 10

    normalment la meva mare també es així
    sempre dubta sobre que haig de fer o no i aixó em fa possar neguitosa

    suposo que es normal i tot aixó pero també tinc unes ganes enormes de anar-me'n de casa i ser més independet, per molt que només sigui per demostrar alló que puc fer tota sola i alló que no.

    avuim'han publicat el meu primer relat, passat i llegeix-te'l, així tindré més opinions :)

    be, que tinguis sort!

    marina