Sense paraigües

Un relat de: onatge

Sense paraigües.

Sense paraigües
sortim a cel obert.
I ens amarem
de sol i aire,
brisa i pluja.

Ens fecundem
de vida.

Sensibles a
ser sensibles.
Ens enllacem
de mà en mà
i caminem
sense imposar
camí l'un a l'altre.

De dos cors
no en fem
un sol ritme,
compartim
sense oprimir...

onatge

Comentaris

  • amarar-se de pluja fina[Ofensiu]
    caeliusmarcus | 04-06-2008 | Valoració: 9

    És bonic deixar-se amarar de pluja i vent amb la parella, ara i per sempre! Quan plou ens amaguem sota el paraigua perquè la passió no ens impregni de ganes de viure; em sembla que no està ben vist. Hi ha vides que s'han quedat a casa els dies de pluja per restar ben seques, seques i ermes.No acceptem la vida. Per sort, he conegut gent compromesa que han deixat que algunes paraules els penetrin i s'impregnin d'amor i de valentia.

  • Hola onatge[Ofensiu]
    Naiade | 21-03-2008 | Valoració: 10

    Feia dies que no et llegia, veig que segueixes inspirat com sempre, o potser més. Això és bo. M'han agradat molt les teves ultimes poesies. Aquesta en particular la trobo preciosa, és amor del de veritat, sense imposicions, lliures. La única manera de que no és faci malbé.

    Una forta abraçada

  • L'amor[Ofensiu]
    luluji | 20-03-2008 | Valoració: 10

    m'encanta, això es per mi l'amor :)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394361 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com