Sempre plou sobre mullat

Un relat de: salvatore vinyatti

Plou sobre mullat
d'amunt la terra erma
on l'aigua es torna bruta
pels rius desbordats.

Camins enfangats
torrenteres angostes,
canyes orgulloses i
pedres de tall.

On la malaltia i la feblesa,
la por i la dissort,
mengen engrunes
d'un equilibri injust.

Sempre plou
sobre mullat
amb les nafres
de la misèria.

Comentaris

  • per desgracia[Ofensiu]
    monise | 16-10-2004 | Valoració: 10

    Em sembla que tens raó sempre pateixen els mateixos. Hauriem de poder canviar les cosesd no?

  • Aquesta és la desgràcia[Ofensiu]

    És depriment però és així. I el més trist és que la dita és prou ben maca, sóna com un tòpic completament assèptic i arriba a un punt que ja no som conscients de la seva significació i, sobretot, del seu abast. Sembla com si les desgràcies es cridin!
    Ídem respecte el que ha dit Ilargi betea; un gust haver-te conegut i fins la pròxima.

  • Totalment cert[Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-08-2004 | Valoració: 9

    Tens tota la raó amb el que dius a aquest preciós poema. Sembla que sempre acaben rebent els mateixos, sembla mentida.
    Hi ha coses que podem intentar canviar, però d'altres no depenen de nosaltres, i això ens fa sentir una impotència difícil de controlar.
    Bé, espero que malgrat l'estat del món no perdis mai el teu somriure i la teva alegria. Em va encantar conèixe't!

    Una abraçada, molta màgia i ciom no, forces per seguir lluitant!

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373197 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.