Respirar

Un relat de: TITÀNIA

Hi ha dies en què la vida t'ofega, notes una pressió al pit, una manca d'aire i voldries sortir corrents, ben lluny, buscant un lloc ampli i net on poder respirar. I pel camí deixar anar tots els pensaments que dia rere dia, s'instal.len al teu cap.

Aquelles èpoques felices passades, que no tornaran, les il.lusions perdudes, l'angoixa pel que esperaves aconseguir i ara saps que no tindràs, la llarga distància entre on ets i on voldries ser, les moltes vegades que has confiat i t'han enganyat, tots els esforços inútils realitzats, l'esperança que un dia tot canviarà i la frustració de veure que aquest dia no arriba mai.

Començo a córrer buscant el meu lloc on poder respirar.

Comentaris

  • aaa | 14-06-2007

    Sort que sempre podem escriure allo que ens angoixa, compartir-ho amb algu altre i poder seguir respirant... una estona mes.

  • BONIC[Ofensiu]
    ATZAVARA | 14-06-2007 | Valoració: 8

    és bonic!, però no acaba aqui. els moments feliços passat no tornaran, però segur q en vindràn d'iguals o millors!
    petonets d'atzavara

  • monica[Ofensiu]
    Perry | 08-06-2007 | Valoració: 10

    sinceramen fantastic
    descripcions de situacions de sentimens de els coses que portem ems dintre el cor en poques apraules

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82509 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!