Res més que això ( carta d'amor)

Un relat de: tramuntana

Sento que tinc pressa per arribar a algún lloc. De lluny em crida aquell camí per on passejava amb tu. Sento un buit dintre mi, que en fa recordar que no hi ets i que no tornrás. Voldria tornar-te a veure i confesar-te el que ets per a mi. M'agradaria que en el meu cel hi haguesin estrelles amb el teu nom, amb el teu record, ara absent, ara incapaç d'escoltar-me, ara incapaç de sentir-me i ajudar-me. La lluna, cada nit, em recita la seva història d'amor, i jo l'envejo. Encara tinc la esperança de que piquis a la meva porta i em tornis a dir que m'estimes, em tornis a dir que em desitges i que estarás sempre amb mi. Recorreria un món sencer només per trobar el batec intens del teu cor, per trobar la destinetaria dels teus sentiments i descobrir entre llàgrimes i somriures, que sóc jo. Viatjo pel record que guarda ma ment, i et veig, cabells marrons, ulls ben verds, esperant-me. Torno a obrir els ulls i veig la cadira que posa despreocupada devant l'escriptori. Jo vull seguir somiant que estás aquí, però vull que sigui més que un somni, vull que estiguis amb mi i em recitis les teves alegries mentres t'acaricio amb el compás del teu cor.
La nit és freda, el cel acaricia bruscament als núvols. Si tanco els ulls, et veig, si els obro, també. Voldria recordar-te com qui recorda un vell amor, un amor ja inexistent, un amor que ja s'ha perdut, un amor que...no necessites. Però...jo no et puc recordar així, perquè t'estimo i sempre ho faré, sempre et recordaré com aquell amor... que no s'ha anat de mi, com aquell amor que existeix, et recordaré arrepentida per no haver-t'ho dit abans...que et necessito. Algó em va dir un dia que l'amor és com una espelma que no s'apaga, encara que bufis, sempre et queda aquell record, i dintre de tu hi habita el sentiment, encara per trobar, però existent. Miro les teves fotografies, llegeixo les teves cartes d'amor, els teus e-mails, els teus records, però no et trobo a tu...ara tansols ets un tros de paper, tinta que taca un paper blanc, una mirada, un record, un sentiment... res més que això...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440504 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com