Recull de sentiments

Un relat de: salvatore vinyatti

Em tens captiu

Amor em tens captiu en el teu redós costat,
i el teu pensament m'envolta. sense
la teva presència res
em riu.


El respir

Et respiro i et sento,
tot això, m'ajuda a
estimar-te.


Iguals

No som iguals,
valga'm Déu
quina sort
ets per
a mí.


Patir

Jo, pateixo per les coses...
i tu, les comprens,
sense neguit.

Dorms

Dorms amb les cames arronsades,
forma de gestant, els braços
plegats i respires
pausada i
feliç.


Comentaris

  • Mmmmm...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 22-09-2004 | Valoració: 10

    ...tan tendre i dolç com sempre! Quins sentiments tan preciosos! És dificil trobar una persona que els expressi sempre de manera que en llegir-ho ets sembli que les paraules son de seda, tan suaus...
    Res més a dir, amb tu ja em començo a quedar sense paraules, mestre! a més ja saps que en penso de tu i la teva manera d'escriure,oi? ;)

    Una abraçada gegant carregada de màgia!!

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373181 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.