PENSAMENTS ANANT EN METRO

Un relat de: jomagi
***Pròxima estació: PROVENÇA.

...Nina de plàstic sense cap. Soroll metàl·lic d’ascensor. Mala praxi en una epidural. TV3 líder en audiència. Tractor bolcat pintat de calç. Dona amb pantalons tacats de regla. Mosso d’Esquadra plorant. Quilos de més. Incendi provocat. Gat famèlic abandonat...

***Pròxima estació: GRÀCIA.

... Explosió en les destil·leries Yamazaki de Takatsuki. La truja es muntada. Elèctriques lladres. Universitats? Oh! el teatre. Els bancs milions de beneficis. Te càncer. Castellà a l’escola. Desnonaments violents. Bisbes fent un gran àpat. Gent gran morta en incendis...

***Pròxima estació: SANT GERVASI.

... Intervenció artística. Soroll d’ampolla de butà. Polítics prepotents. Autòpsia a mig fer. Nouvinguts fumant i resant. Conegut regidor fent una fel·lació. Neu al Pirineu. Aires de guerra nuclear. Mòbils sonant. Taxi brut de coca i vòmit. Cadàver abandonat en un bosc...

***Pròxima estació: MUNTANER.

... Bombeta fossa de cop. Violència masclista. El rei riu. Dansa contemporània. Infant discapacitat. Ciclista mort. A por ellos, oé!. Vol BY3510 a Maó cancel·lat. Un nadó plorant. Cultura: oxigen vital i obligat. Adolescent violada...

***Pròxima estació: BONANOVA.

... Oh! Cadaqués. Salut mental. Gent pobra. El president te gastroenteritis. Abús de les funeràries. Arriba España!... Rodalies tercermundistes. Treball precari. Pau Riba: Diòptria. Etcètera...

-Haig de baixar.

Comentaris

  • Curiós[Ofensiu]
    Canela fina | 12-02-2022 | Valoració: 10

    És curiosa aquesta manera d'enllaçar idees, associades en aquest cas a estacions del metro. M'ha fet pensar que a mi em passa sovint, penso una paraula que em duu a una altra i una altra i així fins no saber on faré cap. Hi ha idees que ens aporten idees i no tenen per què tenir res a veure entre elles o sí. Una abraçada :)

  • notícies?[Ofensiu]
    Atlantis | 08-02-2022

    Conforme l’anava llegint, pensava que estaves mirant notícies del mòbil...Ben bé podria haver estat així...però també és ben clar que és un seguint de pensament inconnexes segurament, entre altres fonts, les notícies de cada dia. El nom de les estacions dona la pausa necessària.

    Bon relat. Una manera sorprenent i original d’escriure.

  • El metro....[Ofensiu]
    Gardenia | 08-02-2022 | Valoració: 9

    Ets una persona que fa pensar molt quan llegim els teus escrits...
    Es curiós, quan viatgem tant sigui en cotxe, en metro, tren ...etc... el pensament sol prendre vol i de tant en tant, vola tant que es incomprensible els resultats.
    Una abraçada