No l'he trobat

Un relat de: L'escriptor mediocre

Encara no he trobat la felicitat.

Tan sols la sensació,
d'estar satisfet amb el que ja tinc,
de saber que la trobaré amb això,
però algun element més
que encara és aigua a les mans
on les escletxes de la timidesa
no em permeten,
malgrat el cor enamoradís,
de trobar la felicitat

total

i eterna.

Però seguiré buscant.

Comentaris

  • estel | 01-11-2005

    jejejje tu també ets dels de la generació aburriment a classe= escriure, la majoria dels meus relats també els he fet a classe jajaj

    el millor que pots fer és lluitar, la felicitat no te la daran ni la trobaràs, te la guanyaràs a força de lluitar. `

    ànims juseph!

  • escletxes de timidesa[Ofensiu]
    jacobè | 21-10-2005

    Crec que la felicitat total no existeix, i l'eterna menys! Però és la gràcia de la vida, jugar a buscar-la en les petites coses i si la trobes, millor.
    Però el teu poema parla de la felicitat plena, que és l'amor. Aquesta sí! Desitjo que la timidesa no te l'impedeixi trobar.

  • El brollar dels sentiments[Ofensiu]
    angie | 21-10-2005 | Valoració: 8

    Jo ja tinc 37 anys, però a les classes feia com tu. No parava d'escriure, sobretot a les d'història. Pensa que la felicitat la trobes quan ho fas, de segur.
    No deixis mai aquesta afició, arriba al cor de tothom i durant la vida serà la teva millor eina per a fer teu el que et proposis.
    Felicitat t'envio amb aquest comentari i t'encoratjo a compartir el que escrius.
    Et convido a llegir quan publiquin els meus relats que penso t'agradaran.
    Un petó d'una admiradora

  • la felicitat...[Ofensiu]
    Capdelin | 20-10-2005

    total i eterna... segur que no la trobes... però sí que trobaràs petites felicitats temporals, d'instants collonuts, un gest, un petó, un somriure, un poema... i això és felicitat pura i sublim!
    ànims!

  • UNA SITUACIÓ QUÈ A MÉS D'UN LI PASA[Ofensiu]
    CARLITUS | 20-10-2005 | Valoració: 10

    UNA POESIA EN QUÈ A PART DEL MEU BON AMIC I AUTOR D'AQUESTA POESIA, EL JOSEP, LA FELICITAT NO L'HA TROBAT DEL TOT.
    POT SER QUÈ NO S'HAGI ADONA'T DE QUE JA HA TROBAT LA FELICITAT, PERÒ JO VEIEN A ELL I COM ÉS LA FELICITAT LA PORTA A SOBRE DESDE FA MOLT DE TEMPS.
    UNA POESIA QUÈ M'AGRADAT MOLT I QUÈ AMB DUES LÍNIES A EXPRESAT TOT, AMB LA QUAL ES UNA POESIA MOLT BONA I ESCRIT PER UN AUTOR QUE SERA UN GENI EN EL NOSTRE MÓN.

    UN GRAN AMIC
    CARLITUS!!

  • M'ha sabut greu[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 20-10-2005 | Valoració: 9

    el teu missatge al forum, i aquí estic, ara que els jefes no em miren.

    M'ha semblat preciós aquest poema. La felicitat, sempre sembla que falti alguna cosa per tenir-la del tot. Sempre...

    Però m'agrada que tinguis ganes de continuar buscant. Potser algun dia t'adonis que el que creies que et faltava ho tenies al costat!!

    Continua escrivint, Juseph!!

    Una abraçada.

    Salz.

  • Juseph,[Ofensiu]
    Leela | 20-10-2005

    perquè no tornis aobrir el messenger i no trobis res... hehehe....
    La veritat és que m'ha agradat el teu poema.
    La felicitat total com t'ho dius no sé si existeix i certament la timidesa ens impedeix fer moltes coses. Però des d'aquí t'encoratjo a que la deixis una estona de banda i facis allò que desitjes fer, segurament t'enduras una bona sorpresa.

    Una abraçada!

    Leela

Valoració mitja: 9