No deixaré que em convencis de ser allò que no sóc

Un relat de: Ullets

Tu et penses que això passarà
Que només és una etapa
I que fent el que no has fet mai
Tot es solucionarà

Però aquest cop t'has equivocat
No pots reparar tot el mal
Amb 3 carícies
I 2 visites el metge especialista

De vegades dius
Que si haguessis estat més dura amb mi
Tot això que em toca viure
No passaria mai, i que la culpa ha estat
Que sóc massa consentida.

Però estàs totalment equivocada
Tu vas plantar erròniament
La llavor dins meu
I ara n'has d'assumir les conseqüències

Portar un fill el món
No només és un acte de la natura
És un acte de responsabilitat
Que et compromet,
Ha renunciar a part de la teva vida
Per donar els teus fills
Tot allò que necessiten a cada pas

I no parlo de diners,
Tampoc parlo de cotxes
Ni tant sols de viatges...

Allò que et queda per compartir amb un fill
És saber com li ha anat el dia,
Quins han estat els nous reptes amb els que s'ha trobat
I que li ha fet por.

I que tu ets allà per acaronar i calmar
Tota la seva ansietat


No és un problema a solucionar en un dia
Tu l'has creat durant tota la vida
Ara no pots pretendre
Que amb 2 visites i 3 pastilles
Tot quedi solucionat

Deixa'm...
Deixa'm volar...
Ja t'ho vaig dir un cop
Si sóc gran per tot,
Sóc gran per volar
I portar la meva vida
De la manera que jo consideri millor...

Deixa de no deixar-me ser jo
M'encanta com sóc
M'estimo com sóc

Ets tu qui em talla la meva llibertat!
Ets tu qui creu que tinc que ser d'unaltre manera
Ets tu qui pensa que sóc un desastre
Ets tu qui creu que sóc capaç de treballar i estudiar, però no de marxar

Ets tu qui ha aconseguit fer-me creure que tot el que sóc, no es RES.
I ara se que tot allò que sóc és del tot meravellós!


Comentaris

  • ualaa[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 06-12-2005 | Valoració: 10

    es clar ke siiii!! deixa estar el que et diguin, el que et retreguin, com et mirin.. un és com és i aleehh si a algu no li agrada que s'aguantii!! uoo m'ha encantat, com ho eskrius tot, aiixx...
    (veig que has afegit un altre llibre, aket tb mel llegire xDD)

  • instants | 21-10-2005 | Valoració: 9

    Sigues tu, amb totes les seves conseqüències i que la por d'un altri no sia la teua por, reclama el teu temps, la comunicació és la base de qualsevol relació i sent el vent com espatega amb força a la teua cara tot fen-te l'ullet.

    una abraçadota, i endavant!!!

  • uooOOooo! Claaaro![Ofensiu]
    kispar fidu | 21-06-2005 | Valoració: 10

    Uooo! Molt bon dia wapíssima!!! (Como no, passejant per aquesta fantàstica web on cada dia hi descobreixo nous somnis, m'he trobat amb el teu escrit...) m'encanta que creguis en tu, que et valoris, que creguis que tot allò que ets és meravellós! (i jo, ja ho saps, estic totalment d'acord! i m'alegro un munt de que tu també ho vegis!!).

    Deixa de no deixar-me ser jo
    M'encanta com sóc
    M'estimo com sóc


    El famós i odiós filtre que ens han inculcat... aix... penso també que ho fan sense adonar-se'n... (o potser se n'adonen "massa tard"). Si, tens tota la raó, tenir un fill@ comporta dedicar-li un temps, una part de la teva vida! Implica aprendre amb ell, compartir experiéncies amb ell, parlar dels dubtes, encuriosir-se per les seves noves "proeses", preocupar-se per les seves temors, les seves pors, estimar-lo en els bons i dolents moments (tot i que alguns costi més...).

    aix... els pares, que inconscientment, a vegades ens fan sentir que no som RES, quan en realitat som MOLT! Som NOSALTRES! I això simplement ens fa ÚNICS i ens ho fa ser TOT!

    No dubtis mai de que els teus encants i també els teus defectes et fan ser ÚNICA i ESPECIAL, convertint-te en un TOT perfecte i genial! Convertint-te en TU! En una Silvieta o Silvi, o senzillament SÍLVIA! Una persona que com tothom té els seus dubtes, els seus temors, les seves il·lusions i les seves pors davant d'alguns aspectes de la vida que la fan créixer dia a dia, i trobar-se amb la persona que és!

    M'encanta que t'estimis!!! I n'estic molt contenta!!!

    Mil petons!!!
    MUAAAAAA!

    Dufi

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62313 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta