*Mai havia estimat tant*

Un relat de: Ullets

No he estimat mai tant, com t'estimo a tu ara.
No he estimat mai tant, com per amagar-me per amor.
No he estimat mai tant, com per mentir sobre el que som.
Mai... mai he estimat tant, com per pensar en mil moments amb tu, a cada instant.

Y de sobte, m'adono que potser he estat egoista,
que la situació no és tan fàcil com a mi em sembla,
jo d'idees fermes i valors convincents,
que sempre he lluitat pel que crec,
m'adono que trencar amb tot, pot ser odiós...

De tant en tant tinc por,
de tant en tant somric sense motiu aparent,
de tant en tant veig un barrufet,
de tant en tant em sorprenc.

Com quan algú m'explica coses de tu, que jo no sé.
Com quan la teva mare em pregunta impacient, que passa entre nosaltres?
Com quan miro la foto teva, amb el Josué ajudant-lo en tot moment.
Com quan em llevo el matí, i veig una perduda, que em fa pensar que has pensat en mi abans d'anar a dormir.
Com quan de sobte, m'enfado amb mi mateixa, perquè no entenc res.

T'estimo tant, que he deixat de mesurar-ho
T'estimo tant, que he començat a no pensar massa en tu, per no fer-nos mal.
T'estimo tant, que em fa mal mirar-te per què sé el que et bull per dins.

No dubtis mai de mi,
T'esperaré, tu has esperat ja massa temps per dir-ho
Però saps que et mereixes ser feliç,
Tant o més que jo,
Així que agafa'm la mà ben fort...
I va... somriu-li el món.

T'estimo tant... que no m'havia adonat mai que estimava tant...

Comentaris

  • UoOuO![Ofensiu]
    RêD WiTCh | 10-12-2005 | Valoració: 10

    M'encanta!!
    "Així que agafa'm la mà ben fort...
    I va... somriu-li el món."
    M'hi he sentit identificada! i és que a vegades ens arribema estimar tant a una persona que ens arribar a fer por i tot!! M'agradaria poder tornar a estimar tant a alguna persona... perquè ara és aquesta por, la de que em puguin fer mal, la que no em deixa estimar... però bé, tot són moments i moments!
    PeToNs, SaLuT i FeStA! seguiex escribint!!!!!

  • Àfrika Winslet | 26-11-2005 | Valoració: 10

    et mereixes un deu per estimar tant, i per intentar expresar-ho en paraules i haver-ho aconseguit, que no és poc!
    és la primera vegada que et llegeixo, però continuaré perquè m'ha agradat molt. petons i gràcies pels teus comentaris noia!!

  • peusdevent... | 24-11-2005 | Valoració: 10

    IMPRESIONANT!!!

    m'enfado amb mi mateixa, perquè no entenc res.
    M'hi he vist refkexada... Gràcies segueix així...!!

  • silenci[Ofensiu]
    jaumesb | 24-11-2005 | Valoració: 10

    pens que has de deixaar-te anar, has d'amagar les paraules sentir, moure't, nedar, caminar volar...., tot menys analitzar, sent, el sentiment crea i els mots poden destruir
    moltes gràcies per entrar a casa, esper que t'hi sentis bé

  • Preciós![Ofensiu]
    Gorwilya | 21-11-2005 | Valoració: 9

    Hola noieta! Gràcies pel teu comentari!!! ;P

    He entrat a llegir aquest relat perquè el títol m'ha cridat l'atenció i l'he trobat molt bonic! M'ha encantat, és genial!!
    I ara una petita crítica dolenta, ja sé que tothom fa faltes, però has vist que se t'ha colat una "Y"?? És que m'ha cridat l'atenció, res més... :P

    Et seguiré llegint!!

    Petons i una abraçada!

    Gorwilya

  • Si si..[Ofensiu]
    Dreams | 15-11-2005 | Valoració: 10

    L'amor, l'amor... ai ai ai.. Fins i tot un "t'estimo tant.." quan estàs enamorda es dir molt poc..
    Jo que també ho estic tant, no trobo paraules per expresar le que sento..

    Uo! Com sempre GeniaL!! M'encanten , m'encanteenn! ^^

    Fins aviat! ^^

  • L'amor és així....[Ofensiu]
    angie | 15-11-2005

    sense mesura. No ens adonem i ens quedem embolicats en els seus tentacles que no ens permeten deslliurar-nos.
    Un t'estimo tant..... és el màxim.
    I l'amor una gran campana de Gauss.
    Un petò tot fent l'ullet.
    Angels

  • Preciós... molt maco[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 15-11-2005 | Valoració: 10

    Puf.. no tinc paraules, és maquissim, autentic. vital...

    Per cert, m'he apuntat el llibre, en breu me'l llegiré.

    Ja et diré que tal m'ha semblat.

    BEsades!

  • Bonic relat Silvieta![Ofensiu]
    Perestroika | 15-11-2005

    "t'estimo tant..." sembla poc quan en el fons és tot un món..

    Jo tampoc hagués pensat mai que podria estimar així, i mira'm...jejejejje!

    Mil petonets bonica!

    Salut!!

  • quina passada....[Ofensiu]
    fleur | 14-11-2005

    és preciós, és la primera vegada que et llegeixo i crec que no em costaria habituar-m'hi. suposo que entenc una mica com et sents.. deu ser perquè també estic enamorada? m'agrada la poesia, és amor en estat pur.

  • "Barrufets"[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-11-2005

    Uopali!
    (abans d'anar a dormir
    he passat per aquí
    i guaita què hi he trobat!
    uooo! si, si! un nou relat! jeje)

    M'alegro de que hagis trobat a una persona tan especial! (tot i que de vegades tot és difícil... però el tren sempre hi és... i el millor és que els dos teniu ganes de que passi alguna cosa més...)!

    És curiós asonar-se de que sempre córre un mateix pensament pel cap... sempre una mateixa imatge... i quan t'atures a pensar-hi, potser per comptar aquelles petites gotes de pluges que a vegades oblidem, t'adones de que aquella imatge pertany a algú molt estimat. És bonic pensar que es pot arribar a estimar tant a algú com per fer bogeries per ell@. És preciós sentir-se estimat i sentir que algú et fa somiar d'alegria! Fantàstic sentir-se lliure al costat d'algú...!

    A vegades ens tallen les ales... però penso que les plomes sempre reneixen!

    Continua volant i segur que aconseguiràs arribar a l'estació per poder pujar plegats al tren!

    Apali! després d'aquesta petita "parrafada" plegoa ales (però no les tallo...) i vaig cap a numir!!!

    Nanit!!! Petons! (aquí no poden ser vermells i verds... jejeje!)

    Cuida't!
    Gemm@

  • Congelar[Ofensiu]
    L'anònim GharN | 14-11-2005

    La cascada que cau d'avall cap amunt, sempre positiva. Estàs al capdamunt, on tota l'aigua et cau als peus, i la notes fresca i reconfortant. Tens tanta vida com aquesta cascada, que cauria cap avall com fan totes les altres si no fos per la seva energia.
    No he sentit mai allò que transmets, i per això et sé afortunada. Afortunada per sempre més, doncs sàpigues que sempre tindràs el sentiment perdurant en tu, que aquesta pila mai s'esgota.
    M'has esquitxat completament, des dels peus al cap. Moltes gràcies.

  • Plé de sentiment[Ofensiu]
    AINOA | 14-11-2005 | Valoració: 9

    Carai, quant amor desprén aquest relat.
    M'agradat molt llegirte, ja que ha sigut una lectura que et demanà seguir fins el final.
    Segueix estimant amb aquesta força, ja que es lo més bonic que ja.
    Una abraçada Ullets.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62204 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta