NO VULL MÉS SILENCIS TACATS DE POR

Un relat de: Ullets

No puc més
No puc veure com llences la teva vida a les escombraries
No puc escoltar-te plorar a les nits
No puc entendre el que passa pel teu cap
No puc sentir el que sento, per algú que ha decidit no lluitar

No puc llevar-me el matí, pensant si tindré un premi aquell dia
No puc deixar-me emportar, per la teva particular manera de dir-me guapa
No puc continuar veient com la majoria de persones que tinc aprop meu, son tan covardes com per viure una vida, que els hi fa fàstic.
No puc veure't patir

No vull que em tornis a mirar els ulls
Em sento enganyada, ho saps?
No vull que em tornis a dir que m'estimes
Em sento traïcionada, ho saps?
No vull que em tornis a tocar com sempre ho fas
Em sento molt dolguda

I em pregunto, constantment
Per què no m'arriba a mi el meu moment
Per què desprès de patir tant no hi ha regal
Per què sempre és la mateixa història la que és repeteix
I per què el escriptor de la història es va oblidar de fer-me el regal?

Tinc ganes de plorar
I m'he oblidat
Tinc ganes de cridar
I ja no tinc veu
Tinc ganes de passar-me dies dins el meu llit,
Esperant que passin els dies sense temps per viure'ls.


I es que no puc més.
Sempre m'he sentit capacitada per lluitar pel que crec,
I ara m'adono de que ho estic molt,
Però tot i això,
Tot i sentir que ets pots menjar el món
Sempre hi ha una part
Que és la de les pors
Que quan es fan presents a la vida
De qui estimes amb tot el cor
Fan que la teva lluita acabi amb dolor.

Així que he decidit no lluitar més
I també he decidit que segurament no trobaré ningú com tu,
Però també m'he adonat, que tu tampoc trobaràs ningú com jo.
Saps?

[Qui calla... "otorga"]
[el silenci és el soroll més fort, potser el més fort de tots els sorolls]
[la teva desconfiança m'inquieta, i el teu silenci, m'ofèn]
[si pogués escoltar els sons que amaga el silenci, entre els seus crits s'escoltaria el teu nom, repetidament]
[hi ha vegades que el silenci ens obliga a parlar de nosaltres mateixos]
["No obris els llavis si no estàs segur, es molt més bonic el silenci"]

NO VULL MÉS SILENCIS TACATS DE POR
NO VULL MÉS PERSONES QUE NO TENEN VALOR
NO VULL VEURE MÉS GENT, VIURE UNA VIDA PER POR
NO VULL QUE NINGÚ ATRAPI LES MEVES ALES DE LLIBERTAT
NO VULL DEIXAR-TE D'ESTIMAR
NI TAMPOC HO PODRIA FER
PERÒ NO PUC VEURE COM MÉS GENT DEIXA PASSAR LA VIDA, ESPERANT QUE ARRIBI LA SEVA, QUAN REALMENT VIU LA QUE HI HA EL PRESENT

Comentaris

  • rellegint[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-06-2006

    me'l mirava, i no sé perquè sentia que em despertava... les sensacions que vas descriure i que vas sentir, ara les veig molt properes... potser perquè avui he tornat a caure en la profunditat d'aquelles valls que no saps perquè et criden... però de cop i volta t'hi trobes dins...

    sé que ja no passeges per aquestes pàgines, i de fet, jo últimament tmp massa...
    Sé que no sé com avances pel teu camí, i que tampoc tu saps com ho faig jo...
    sento que tampoc tinc ànsies de saber-ho, potser perquè el temps refreda massa les distàncies...

    sembla mentida com arriben a canviar les imatges que temps enrere et feien sorprendre amb tanta facilitat... o aquelles que deixaves passar sense fixar-t'hi...

    ara mateix no sé com acabar aquest comentari... però sí sé que el volia començar...
    així que, espero que vagis avançant pels camins que tu tries i per aquells que t'hi sents a gust, doncs penso, que l'elecció del nostre entorn és la clau de la nostra particular evolució...

    vagi bé,
    Gemm@

  • Mai és sempre[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-05-2006 | Valoració: 10

    M'agradaria ser un assassí del sarcasme. La màgia de l'amor sempre és viva. Que els animals no siguin cruels no és cap consol. Bromes i més bromes només fan que empastifar...ei!: -on ha anat a parar l'amor? Obre la capsa d'una vegada!!!!

  • Quan de vegades, necessitem dir: Prou![Ofensiu]
    kispar fidu | 20-02-2006

    ... de fet, m'acabes de dir que tampoc en vols palrar massa, i ho entenc perfectament... però ja saps que m'agrada comentar el què llegeixo... tot i que si un cas, intentaré ser breu i així no haver de recordar o pensar-hi massa, ok?

    A vegades, ens costa, però necessitem dir un Prou! Aturar-nos i mirar al nostre voltant. Fixar-nos en el què ens rodeja i en el què potser ens estem deixant perdre! Sovint també, correm tan depressa cap a un objectiu que deixem de banda altres coses que podran ser iguals o potser millors... (no dic que sigui el cas...)

    no m'agrada això de"Esperant que passin els dies sense temps per viure'ls", perquè tot i entendre que necessitis dir-ho i que ara ho pensis, la vida està plegada d'un munt de detalls que la poden fer molt especial! i aquell Carpe diem tan famós juntament amb el "Coged las rosas mientras podáis, veloz el tiempo vuela, la misma flor que hoy admirás mañana estará muerta", tenen molt de significat i valor.

    (no he dit que no m'enrotllaria? aix...! quin cas! em sap greu!)

    Sols dir-te, que ja saps que penso que hi ha dies de tots colors, i que si no fos així no seríem capaços d'apreciar tot el què tenim i el que se'ns ofereix pas a pas...

    molts ànims princeseta!
    muaaa!MUAAAAAi MUAAAA

    Dufi

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62297 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta