Mirall

Un relat de: blaumar

Un xipolleig
i la pell nua mullada.

Ulls secs de llàgrimes
i la cara ben rentada.

Unes passes,
traginar de roba,
el cos disfressat
i els ulls al mirall.

Silenci.

La buida digestió de la ràbia
i un no foradat al mig del cor.

Comentaris

  • Blaumar,[Ofensiu]
    Leela | 22-01-2006 | Valoració: 10

    m'alegro d'haver-te descobert.
    M'ha agradat molt la teva biografia (explicar-se els malsons, molt bé!, jo m'explico les meves cabòries..;-)).
    M'agrada molt la teva poesia. He començat però a llegir pel 'principi'.
    Mirall em sembla molt contundent. Realment m'has fet nèixer una sensació molt forta amb les teves paraules, aparentment col·locades com si haguessin caigut una mica atzarosament.
    No puc dir-te res més sobre el teu poema, només que m'ha arribat molt endins.
    M'ha agradat molt La buida digestió de la ràbia. M'has fet recordar amb aquestes paraules on situo la ràbia (a l'estòmac) i com es mou dins d'aquest òrgan (en silenci, buidant).

    Gràcies per aquest poema!

    Una abraçada,

    Leela

  • dimonis[Ofensiu]
    narref | 08-11-2005 | Valoració: 10

    .. que ens visiten..
    poesia per fer los fugir..

    escriu mes

  • són...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-10-2005 | Valoració: 10

    d'aquells poemes breus i bestials que et captiven, fets amb paraules precises, amb dibuix linial poètic... el seu efecte és total-
    una abraçada!

  • al mig del cor[Ofensiu]
    llu6na6 | 16-10-2005 | Valoració: 9

    Molt esqüet i alhora suggerent Blaumar.
    Imatges del matí quan un retroba vivències doloroses potser.

    "un no foradat
    al mig del cor" Que intens i viu!

    I, sí, cal seguir endavant ,perquè el viatg per la vida du, això, moments d'intensa llum i d'altres de tempesta amb llamps i feréstegues destroces d'allò que més estimem.

    Bonic Blaumar!

    Cal seguir mirant-no en el MIRALL sigui quina sigui la imatge que ens dóna, estrafeta o no.

    Una abraçada!

    (Gràcies pels teus comentaris bondadosos i càlids)

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 04-10-2005 | Valoració: 9

    Realment sorprès. Un poema curt i amb un començar suau, tranquil. Passa a passa, pinzellada a pinzellada vesteixes un poema amb trencadís final sense fer cap soroll sonor però que colpeja l'ànima. Sorprès, gratament sorprès. Accepteu els meus ulls perquè us visiti, accepteu la meva ànima perquè us admiri.

    OhCapità.

  • sense disfresses, sense màscares[Ofensiu]
    quetzcoatl | 18-09-2005 | Valoració: 10

    Molt contundent, Blaumar.

    Encercles amb les paraules justes allà on el cor diu 'no', allà on els límits de les coses confabulen amb el dolor.

    felicitats i a trencar els miralls que faci falta...

    una abraçadassa i mils gràcies,

    m

  • tramuntana | 02-08-2005

    M'ha agradat molt!! està molt ben escrit, felicitats! aa i moltes gràcies pels comentaris!! sempre em fa molta il·lu que em comentin el que escric!! petons!!!

    laura^^

Valoració mitja: 9.43

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

39052 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.