Malson

Un relat de: blaumar

Ai !, tinc una esquerda
des dels ulls fins l'anima.

La que és senyora
ha abandonat el tro.

I els ossos no saben vestir-me
si no és per ella.

Plorar és estèril
si ella no ho veu.

Somriure impossible
sense els seus llavis.

Crido, gemego i espero
que el cel torni a tenir sol.

Que el vent recordi les meves branques,
que passi el malson.

Comentaris

  • Felicitats!!![Ofensiu]
    blaiv74 | 01-08-2008 | Valoració: 10

    Molt bo.
    Aquest somni diu que no vols perdre a la persona estimada.Un treball profund i impactant.
    Una abraçada, poeta!

  • un malson...[Ofensiu]
    quetzcoatl | 07-12-2006

    en el que m'ha donat la sensació que temies perdre alguna cosa vital... alguna cosa s'escolava en la foscor del somni.

    Transmets amb molta força imatges que aconseguim apropiar-nos...

    Felicitats!

    m

  • Un crit silenciós ple de cadències...[Ofensiu]
    ROSASP | 01-10-2006

    Un poema amb molta força, ple d'imatges que agafen la forma abstracta dels malsons.
    Tenir una escletxa dels ulls fins a l'ànima arriba molt a dins, és com veure i no voler veure a la vegada el que ens mostren aquests camins furtius que van del cor a la ment.
    Té una estructura fràgil i lleugera que aconsegueix copsar la intensitat del sentiments emmagatzemats que lluiten per sortir.
    El final és un raig d'esperança que deixa entrar la llum entre aquesta profunda i simbòlica escletxa; sembla que amb l'ajut de la calidesa vital del sol i l'empenta del vent es podrà fondre el malson.

    Un poema molt diferent dels que t'he llegit...

    Una abraçada i fins aviat!

  • Unaquimera | 01-10-2006 | Valoració: 10

    Un malson preciós, realment.
    Sincer, personal, trist sense estridències, fort sense tensions. I, per damunt de tot, obert al futur, a l'esperança, al pas del temps : "espero que el cel torni a tenir sol", potser a l'acció de la desmemòria?

    Poques paraules, però ben triades i combinades, amb imatges realment encisadores, com la primera, que m'ha deixat bocabadada, perquè retrata una sensació, una emoció íntima que ara veig compartida.

    T'agraeixo el poema!

    Tornaré per aquí a llegir-te un altre cop, però ara mateix t'envio una abraçada sense malsons,
    Unaquimera

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

38886 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.