MIRADES

Un relat de: ac_16

Assegut a l'escala, et veig, cada matí, mirades, només mirem, però què? Jo a tu, i tu a mi, no. Tu a mi no. Impossible, sóc massa lletja, segur. Doncs que? No ho sé.
Com et dius? No ho sé. I tu? Saps com em dic?Segur que no.
T'envio un somriure per l'aire que respirem, si t'arriba, vull que me'l tornis, siusplau, t'ho demano, no em facis esperar gaire més.
L'endemà, el mateix, mirades, res més, encara no m'has tornat el somriure, potser s'ha perdut, pot ser, ahir feia molta calor i potser això va interferir en el nostre amor, doncs saps que, aquí en tens un altre, més llarg, més dolç, més sincer.
L'endemà, miro, al lloc, on ets sempre, però, no hi ets, on ets ?
I de cop, sento una suau cara al costat de la meva orella que em diu:
- Gràcies pel somriure…


Comentaris

  • M'agradat[Ofensiu]
    AINOA | 01-10-2005 | Valoració: 9

    Uix que bonic es el teu relat.
    M'agradat molt els contrastes que te, i aquests final tant autentic.
    Una abraçada.

  • L'AMOR...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-10-2005

    Es com onades de fred i calor, et fan enlairar la pell i un calfred et recorre l'esquena. I quan rebs el primer "t'estimo" la recompensa es infinita. Salutacions.

  • L'AMOR...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-10-2005

    Es com onades de fred i calor, et fan enlairar la pell i un calfred et recorre l'esquena. I quan reps el primer "t'estimo" la recompensa es infinita. Salutacions.