Mare? (scribo 2006)

Un relat de: Orgull_de_classe

He caigut gelada, a terra...
pensava que algu es molestaria a ajudar-me... a aixecar-me...
Però... sóc aquí... sola...
i dins la meva ment, exagero la meva soletat.
Els ulls se'm congelen... començo a veure-hi menys... i menys, cada cop menys i menys...
Les mans no les sento, i em manca la sensibilitat als peus... Les ungles em cauen... desapareixen...com les fulles a l'hivern...
Tinc els cabells gelats... i el somriure resta permanent a la meva freda i rígida cara....
Torno a exagerar dins meu el sentiment de soletat que fa que em consterni...
Dins meu es congelava alguna cosa...
Res material. Cap òrgan ni os... era... com una espècie de fum...
que em rodejava les costelles...i corria, impune al fred...
Corria, i no parava...
L'ànima...
Ja no veig res...
Les pupil·les... qui sap...
El dolor, la soletat, i el fred em consumeix...
Mare.... em sents?

Comentaris

  • Fas bé[Ofensiu]
    Jo sóc Jo | 02-08-2006 | Valoració: 10

    Has tornat a publicar-lo per tal de presentar-lo al concurs. Fas bé; ja et vaig escriure que és el teu relat que més m'agrada. A més... ara el tens classificat a la categoria de terror (ja no juvenil), que li escau molt millor.
    Trobo genial la imatge de l'ànima que s'esvaeix, et perds.

  • Sense mare[Ofensiu]
    ginebre | 24-07-2006

    Que bé has descrit el sentiment dels/les sense mare. La gelor , el fred, la soledat de la falta de mare.
    En un món on hi veig molt poca mare. Ja no sé qui realitza la funció maternal, l'Estat, les guarderies, l'escola de 0 a 3 anys. Mare! Torna! Morirem de fred en aquest món sense la intimitat i seguretat del teu recer! Hi ha una paraula preciosa : "el regazo materno"
    Salut i gràcies,

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92211 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)