La por de la princesa ( conte eròtic)

Un relat de: salvatore vinyatti

Una vegada hi havia un rei i un reialme i un gorg, i conten els vells d'aquell lloc la llegenda de que existí fa molts anys un bosc encantat, deien uns, altres deien el màgic bosc del gripau i la princesa, perquè la malastrugança d'una bruixa va convertir dins del bosc una princesa en un gripau verd, però en aparença se la veia com una formosa dona jove i verge emmarcada en un gorg com si fos una dona d'aigua. L'embruix consistia que en tocar-la es convertiria en gripau i el bosc seria més tenebrós i les aigües envairien les valls i els prats de conreu fent-t'ho malbé tot. Havia instaurat la bruixa, la por.

I van passat molts anys així, fins que un dia dins del bosc encantat i màgic, un jove caçador d'una vila forana i de bona hisenda va passar pel bell mig del bosc encantat. S'aturà i va baixar del cavall, deixà l'arc i les fletxes i va beure d'aquell gorg d'aigües cristal.lines, emmirallant-se el cavall i ell a l'aigua.
En tocar els llavis les aigües del gorg es convertí en un mirall d'aigua que va reflectir també la imatge d'una dama vestida de blanc; era la princesa, amb garlandes de flors de colors al cap com si fos una nùvia de l'època i portava un tul a les espatlles. Acabava d'emergir de l'aigua i les robes mullades se li arrapaven al cos fent una imatge divina i sensualment bonica i plena de desig. Els llavis del caçador van començar a trencar l'encanteri fent emergir la jove de les aigües i la curiositat del caçador.
- Qui ets bella dona que els teus cabells brillen com l'or.- Qui ets que apareixes en un bosc temible i estàs vestida com les més belles dames de la cort. Qui ets diga'm! I com emergeixes del gorg com un encanteri ?
- Sóc una princesa encantada per una bruixa. si algú em toca em tornaré un gripau verd i fastigós i el bosc es tornarà negre i tenebrós; no t'acostis jove caçador que t'hi va la vida.
- Com que no m'acosti, vull estar al teu costat, com pots pensar això? Sóc un caçador i no tinc por de les bruixes, ni d'encanteris. Tinc arc i fletxes i molta bravor a la sang. Vinc al teu costat, m'agrades i et desitjo i vull tocar-te.
- No digué la princesa - que podries també quedar encantat! -- Beneiteries de bruixa ! Bretolades per fer mal - Verí de dona malalta que vol destruir tot allò bonic. - Vine acostat noia. -- No sé si dec!
- M'he enamorat de tu i et tocaré no ho dubtis i farem l'amor ! -- No que podries quedar també encantat i verd com un gripau! Jove caçador, no t'arrisquis que em puc tornar un gripau i tu també!
-- No sé si sou princesa, si sou una fada, o si sou un bonic encanteri; però, si que us vull dir que si em quedo com un gripau formarem parella per tota l'eternitat, serem la parella més feliç del gorg.
I el caçador valent i decidit, allargà la mà a la princesa, i ella dolçament i esporuguida i aterrida li diu: - ves en compte !
I ell la besà als llavis de robí, l'abraçà fortament per la cintura notant les sines al seu pit. Es lligaren entre mans i amb les mans s'acaronaven les galtes, els cabells llargs d'or i la línia de l'espatlla, i ell el pectoral sense pèl com un nadó i ella, les natges rodones i ben formades. I... els ulls brillaren dins la foscor.
Ell li diu: - fem l'amor. - No en sé encara sóc molt jove, però accedeix i s'hi lliura amb pudor, por i enamorament i admiració, fent-ne una comunió amb la força i els valors de la valentia i de l'amor. Consumat l'acte esperen la transformació d'home i dona, en màgia, o en gripau verd i llefiscós i portadors de malastrugances. Però, el gripau no apareix no hi ha transformació. Ella, encara aterrida per si existís el canvi no obre els ulls i s'abraça al caçador i amb molta dolçor, carícies i abraçades es lliuraren l'un a l'altre una vegada més a fer l'acte de l'amor. A la segona vegada van perdre la por.
I la princesa va tornar al seu regne, tan jove com va marxà, i el seu pare va estar content de retrobar la filla i un successor valent. Van celebrar la boda i tot i que no bebia el rei va celebrar-ho generosament, tant que va buere per tothom i per això li van posar el sobrenom del "content rei Pitofi I"
I el caçador i la princesa van fer un parc natural ecològic en el gorg de la bruixa i tot el reialme va gaudir de la llum i la pau i van poder jugar amb les granotes.

La llegenda històrica diu i també ho diuen els vells del lloc:- que la princesa no es va tornar gripau verd ni llefiscós, i que el caçador, no cregué mai amb bretolades de bruixes i se decidí a estimar la bella noia que realment era una princesa, van tenir una perlla de fills i van ser feliços, i van instaurar l'aplec del gorg del gripau verd.
Per reial Decret van desterrar les bruixes i no les van voler cremar perquè podrien calar foc al bosc.

També diuen els vells del lloc, que no van veure mai més cap gripau pel bosc. Les aigües continuaren sent cristal.lines com miralls on s'hi reflexa l'amor. I el més important és que tant el caçador com la princesa després d'estimar-se i fer l'amor van quedar " encantadíssims" com per tornar a començar fent l'amor i mai més la princesa va tenir por, i el bosc va deixar de ser tenebrós, i la llum va entrar fent rajos celestials dins la penombra i foscor il.luminant el bosc encantat, i els follets i les fades també ajudaven a fer feliços els enamorats i la natura es va convertir en fronsosa i plena de colors, fent del bosc una arcàdia d'amor foragitant la por.
FI ( i.. no continuarà)

Comentaris

  • genial[Ofensiu]
    mar - montse assens | 20-08-2004 | Valoració: 10

    Salvatore, és el conte més bonic que he llegit mai.

    les bruixes utilitzen la por per a dominar el món

    i nosaltres caiem en els seus paranys perquè som incapaços de creure en nosaltres mateixos.
    Suposo que té més por qui es pensa que té més a perdre (absurd, oi?), ja que la princesa, temen perdre la seva bellesa ja l'havia enterrat de per vida.
    però penso que tampoc volia perdre la bellesa del bosc, ... i aqui si que és on ens atrapa la por de veritat

    la vida és complicada i absurda a vegades!
    i sort tenim si algú ens fa obrir els ulls, com tu amb aquest conte.

    gràcies
    una abraçada

  • Tens raó, s'ha de ser valent![Ofensiu]
    Ilargi betea | 20-08-2004 | Valoració: 10

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari a "No em vull tornar a enaorar", tens tota la raó en el que dius. Et faré cas! La lluna brillarà amb més força!
    Ah!També et volia agraïr que em recomanessis llegir aquest conte, m'ha agradat molt! Ja saps que la màgia i l'amor juguen un paper prou important a la meva vida, i aquest relat està carregat d'ambdues coses. A més, està bé això de perdonar la vida a les bruixes... pobretes! ;)
    Apa, una abraçada i tones de màgia pel poeta dels boscos de Vallcarca! :P

  • diferent[Ofensiu]
    monise | 01-07-2004 | Valoració: 10

    No el torbo gaire eròtic, és un conte diferent al començament semble una cosa i acaba molt bé el que trobo a faltar és que van ser feliços i van menjar anisos.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373190 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.