LA CREACIÓ (2)

Un relat de: Pages@s
Fa uns milers d’anys, dos meteorits van xocar els dos a la vegada. Es va dependre un tou d’oxigen i es va crear el món, els planetes: tot això és l’univers. A dins de la terra va aparèixer aigua, dins d’aquesta aigua hi havia oxigen i per això es van crear els animals.   

: LLUNA 

Comentaris

  • Molt bé[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    Ho has fet molt bé, Lluna. En quatre paraules expliques el que ningú no sap amb seguretat (de fet ningú no en té ni idea). M'ha agradat molt el micro relat.

  • Molt bé![Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-11-2023

    Ben explicat. M'agrada especialment que escriguis la paraula TOU, "un tou d'oxigen", ja que molta gent no la fa servir i és molt expressiva.

  • Una mirada ..[Ofensiu]
    kefas | 23-11-2023

    .. des de la lluna de com va anar tot plegat. Sempre ha estat una mica tafanera.

  • La millor creació...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-11-2023

    és aquesta colla de nens i nenes que us heu animat a participar en un repte com aquest.

    Enhorabona a tots el que hi heu col.laborat per ser tan enginyosos.

    Una abraçada ben forta, d'aquelles que estrenyen.

    Rosa.

  • No sé [Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    Amb quin ordre hauríem de llegir els relats. Ara que, conformen tot un univers de idees genials.
    Enhorabona als futurs grans relataires i a qui us ha guiat en la participació en aquest repte.
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10311 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.