Genial

Un relat de: cabopolonio

Ho he aconseguit!!el somni de que el Barça guanyi la lliga s'ha fet realitat...tots els meus idols m'han saludat contents del nostre triomf i jo he brindat, he plorat , he saltat , he cridat i he festejat per ells.
Tots aquests 5 anys sense cap títol ha fet que ara valori més que mai aquest triomf , m'en adono que no només el futbol ajuda a la meva felicitat plena , sino que tothom participa d'ella , m'encantaria transmetre tota la meva energia a gent que no la tingui , poder dir-lis...la felicitat existeix!!!I se que el meu company està tant content com jo de veure'm així i jo també estic contenta de poder-ho compartir amb ell encara que sigui amb moltíssima distància, però no la felicitat plena està enganxada a la teva esquena sino que tu la tens que crear , la meva està molt ben feta , una miqueta d'aquí...una miqueta d'allà...ja que crec que els excesos d'amor i tots els demés són massa dolents, s'ha de trobar l'equilibri i jo l'he trobat.
D'aquí tres dies és el meu aniversari i crec que aquest any mai es torni a repetir per lo dolent però si que es torni a repetir per tot lo que he aconseguit jo sola , i per com he canviat i com ara sóc jo la que anima a tot el món.
Faré una festa tan increïble que ni tan sols me la imagino , tota la gent que m'estima estarà allà , s'ajuntaràn tots a una per felicitar-me i jo estaré allà per donar-lis les gràcies per tot lo que han fet amb mi i totes les bones estones que hem passat...faltarà gent que és totalment impossible que estiguin però igualment la meva felicitat com sempre he dit...me la faig jo i el divendres la meva felicitat serà plena , ningú aconseguirà treure-me-la igual que passa desde fa molts i molts mesos.
Us prometo brindar per tota la gent que a "relats" m'ha ajudat amb els seus comentaris...vosaltres també teniu una mica de culpa de la meva felicitat...si us sentiu identificats....moltes gràcies!!!


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer