No vull parlar d'aquell amor

Un relat de: cabopolonio

No vull parlar de l'amor que et deixa cec i juga amb tu sense saber-ho.
Vull parlar de l'amor lliure , d'estimar-se a una persona però no depenent d'ella sino compartir voluntariament la teva vida.

No vull parlar de l'amor que et treu el teu temps per dedicar-te només a ell.
Vull parlar de l'amor que en algun moment et retrobaràs per explicar-li les teves experiències.

No vull parlar de l'amor que no et deixa respirar si de sobte desapareix.
Vull parlar de l'amor que encara que desaparegui no et trobis mai sol.

No vull parlar de l'amor malaltís , que és egoista.
Vull parlar de l'amor que et deixa viure la realitat i que ell simplement te l'endolceix.

No vull parlar de l'amor que no et deixa viure en pau.
Vull parlar de l'amor, que encara que present en tu , deixa compartir-te amb els altres.

No vll parlar de l'amor etern.
Vull parlar de l'amor diari i que amb el temps pot durar tota una vida.

No vull parlar de l'amor que un cop trencat es converteix en odi.
Vull parlar de l'amor que es converteix en una relació madura.

No vull parlar d'un amor reprimit per les circunstàncies.
Vull parlar de l'amor sense tabús.

No vull parlar de l'amor que em fa perdre la meva identitat individual.
Vull parlar de l'amor que et deixa anar sola pel carrer.

No vull parlar de l'amor gelós.
Vull parlar de l'amor que et deixa compartir els sentiments.

Comentaris

  • Molt bé[Ofensiu]
    AINOA | 23-04-2005 | Valoració: 10

    Veig que tens molt clar de quin amor vols parlar i de quin no.
    Segueix aixi , no camvis mai.
    Una abraçada.

  • Tens molta raó[Ofensiu]
    brideshead | 22-03-2005

    Ja fa uns quants dies em vas comentar "Que ho sàpigues" i em vas parlar d'aquest relat teu, com a antítesi del meu..... i tens molta raó. Tu fas una contraposició molt encertada entre alguns tipus d'amor i el que hauria de ser de veritat, el que permet gaudir de l'amor... sense deixar mai de ser tu.
    El teu relat és molt lúcid, toca de peus a terra. El que jo vaig voler transmetre és un sentiment totalment apassionat, boig, incondicional pel qual ho faria absolutament tot..... excepte permetre que s'acabés, perquè llavors tindria conseqüències dràstiques... tal com explico.
    Les meves aseveracions es corresponen amb la primera part de cada un dels teus punts. La segona és la dolça, la agraïda, l'amor viscut en llibertat, el que et fa ser de veritat feliç. Però ... què difícil és aconseguir que l'amor sigui així, com el descrius tu!
    Amb tot, repeteixo, tens molta raó. I felicitats pel relat, està molt ben pensat i molt ben escrit.
    Una abraçada i gràcies pels teus comentaris!

  • Quant de temps...[Ofensiu]
    Laura Gomez | 21-01-2005

    Hola!!
    Feïa temps que no t'escribia, "sorry".
    M'agrada molt aquest relat, em sento identificada amb aquest sentiment, llàstima que de vegades no sapiguem aplicar-ho...
    Espero que segueixis escribint aqui molt temps , per que encara q de vegades estigui un temps sense dir res, sempre busco els teus relats per veure'ls.
    Un petonas!!

  • a "castanyeta"[Ofensiu]
    Capdelin | 17-01-2005

    ei, amb tot carinyuuu, eh?!
    . no entenc el teu comentari... crec sincerament que no jugues net.
    . si fossis membre actiu de "RC" sabries que... els relataires d´aquesta web, com "cabopolonio" i tots els altres... som poetes o poetesses que no tenim cap altre nom, ni sexe, ni edat, ni carnet d´identitat, ni espai físic localitzable... som, senzillament i dignament "ESCRIPTORS/ESCRIPTORES" i els nostres escrits ( per humils i senzills que siguin ) són creacions nostres i mereixen TOT EL RESPECTE!
    . seria ridícul que fes un comentari poètic a un/una membre de "RC" depenent si és alta o baixa, si té els pits petits o grossos, si és amiga o enemiga meva, si l´odio o l´estimo bojament... m´hauria equivocat de web... hauria d´anar a Cròniques Marcianes, potser...
    . si vols participar com a comentarista... fes-ho, sisplau objectivament, ... no facis de JUTGE de coses que no vénen al cas en aquesta web... on només hi cabem AMICS que estimem la literatura, amics que no tenim cara, ni passat...
    ei, amb tot respecte i carinyuuuu t´ho dic, eh?
    és la meva pobre i humil opinió... i espero que escriguis algun relat per poder-te llegir i fer algun comentari positiu, com un amic... i mai em posaré en la teva vida privada ni investigaré maliciosament qui s´amaga darrere de "castanyeta"... el que m´importa de la gent és el seu ESCRIT, res més!
    una abraçada i... perdó si t´he molestat, no era la meva intenció.

  • Sense comentaris![Ofensiu]
    castanyeta | 14-01-2005

    Un dia x l'altre pots canviar el concepte del k és amor??............

  • L'amor no negat, aquest sí![Ofensiu]
    Ullets | 05-01-2005 | Valoració: 10

    Escolta... m'encanta la teva manera de veure l'amor! És aquest el vertader amor, aquell que sempre justifiques. M'agrada com t'adones que no pots perdre la teva vida en cap moment, com fins i tot amb l'amor és necessari respectar-se a un mateix com a persona!
    Meravellós... de veritat!
    M'has emocionat i tot!

  • PERÒ... SERÉ ENCARA MÉS BURRO!!![Ofensiu]
    Capdelin | 05-01-2005

    xp Laura... queda totalment demostrat que sóc el més despistat del món... el meu mail és:
    Capdelin@hotmail.com
    i el teu???
    XDXDXDXD... com deu riure la Merihann!!!

  • PERÒ... SERÉ BURRO![Ofensiu]
    Capdelin | 05-01-2005

    si ets la filla de la Merihann... la Laura...!!! XD!!! sóc tan tan tan... despistat... la teva mare em matarà!!! sort que amb aquest somriure que tens... crec que salvaré ( per aquesta vegada )... la pell!
    muà!... no canvïis... ets una passada!

  • d´aquell, no!!!, de l´ALTRE, de l´ALTRE!!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 05-01-2005 | Valoració: 10

    no has buscat fer un poema o un escrit guapo de literatura florida, profunda... has obert el cor i ZAS! ...
    tens les coses molts clares, modernament clares, claríssimes...
    m´ha agradat molt... "no busco un amor etern... busco un amor DIARI"... ojo!, que pot "durar tota la vida"
    superkaliPRÀCTICAespialidoso... je je je
    penso TOTALMENT igual que tu... aquells amors barrocs, romàntics-duros... ( per als llibres de poesia utòpica nyonya... )
    no et coneixia i ara... et seguiré ( no a l´Uruguay, je je je ) et seguiré... LLEGINT... wapíssima...
    Xcert... l´AMOR que t´atrapi... viatjant tant i amb aquesta filosofia teva tan tan lliberal... haurà de... no sé... ara m´he perdut je je je
    ah, sí, ara m´ha vingut: haurà de ser... com TU i... molt "salsero" je je je
    Saps... m´he fet teva la teva filosofia, m´ha agradat: "no deixar la teva felicitat en mans d´altres: fes la teva!"
    ptons...

  • correció[Ofensiu]
    Equinozio | 02-01-2005

    Volia posar'té més bona pinta l'altre no?'

    gracies i adèu.

    Equinozio

  • Molt bo!![Ofensiu]
    Equinozio | 02-01-2005 | Valoració: 9

    M'ha encantat com diferencies aquests dos amors dels que parles.
    I trobo que els has constrastat molt bé.
    Ultimament sentia del que no vols parlar però buscaré l'altre, té més bona no ¿'
    Apa continua així

    I Bon any a tots

    Equinozio (Enric)

Valoració mitja: 9.6