Tu

Un relat de: cabopolonio

El primer dia que et vaig veure em vaS dir el teu nom mentre intercanviavem passos de salsa que realment ens sortien prou bé , al escoltar el teu accent ja el meu cor s'en va alegrar de trObar una persona que setmana rera setmana em podia regalar uns minuts de dolçor reCordant la meva família amb aquell ...che!
Més tard vem anar al cinema On jo de forma molt encertada et vaig regalar el Teu gorrito , posteriorment vem anar a passejar per la platja en ple desembre mentre tu em recitaves poemes.
PEr primer cop em vas convidar a casa teva després de tres hores de camí.Allà em vas regalar l'anell amb gran significat per tu i molt valorat per mi.Després d'aQuell dia ja em vas deixar una mica penjada.Durant les festes , a part de viUre junts la primera vegada que bebia un cubata , el meu primer chupito , la meva primera vegada que prenia xocolata amb xurros a les 7 del matí I la meva primera "borratxera", vem xerrar molt , em vas ajudar a veure les coses des d'un altre punt de vista i em vas relativitzar la vida.I durant un fet molt dolorós per mi aquest nadal tu Em vas acollir entre els teus braços i em vas acompanyar i encara t'ho agraeixo.Per trencar aquest mal moment vem anar "el trio" a Port Aventura i allà ja no vaig poder Resistir...que si una abraçada...que si anem del braç...que si em recolzo...
Al dia següent ja vaig utilitzar la meva tècnica "d'apagallums" i vaig aconseguir el nostre primer petÓ , un petó realment perfecte i molt dolç...
I després ha anat passant el teMps i poc a poc ens hem avingUt I hem congeniat.
I m'enCanta estar amb tu , perquè vivim el dia a dia , perquè anem juntant petit moments Hermosos.
Em fas viure experiències , mentalitats , situacions i emOcions noves.
I se que tot això és molt complicat però el temps dirà que és de nosaltres.

PD:espero que amb aquest text profunditzis una mica el teu talanca!!!

Comentaris

  • Magnífic[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 07-03-2005 | Valoració: 10

    És un relat ple de sentiment, i sobretot preciòs.
    Que bonic és estar enamorat/da i sentir quelcom d'especial per algú!
    Contiua escrivnt ben aviat, mereix la pena escriuret.


    Petons i abraçades