Aquesta sóc jo!

Un relat de: cabopolonio

Jo sóc una persona que crida l'atenció perquè m'agrada fer-ho.
Sóc una persona amb alguna que daltra qualitat extraordinària , ningú és perfecte!
Sóc una persona que de nit em converteixo en heroïna dels més febles.
Sóc una persona cridanera perquè aixó m'asseguro que deixo petjada.
Sóc una persona extrovertida perquè així puc viure noves experiències.
Sóc una persona simpàtica que no vull mal a ningú.
Sóc una persona alegre perquè no tinc motius per no ser-ho.
Sóc una persona de molts amics perquè no sóc discriminadora.
Sóc una persona amb motes perquè dono peu a ells.
Sóc una persona que em moc amb molta gent perquè és lo que té sortir tant.
Sóc l'ànima de la festa perquè gaudeixo al 100%
Sóc una persona que lliga ja que la meva felicitat atrau als homes.
Sóc una persona sociable perquè no m'importa parlar amb qualsevol.
Sóc una persona extremada en els moments i ambients adequats.
Sóc una persona amb la qual la gent compte perquè saben que no fallo.
Sóc una persona que em moc per impulsos , m'encanta poder fer-ho sense vergonya.
Sóc una persona espontània perquè actuo ràpid.
Sóc una persona amb grans qualificacions sentimentals , perquè una altra cosa no , però sentiment sempre hi posso.
Sóc una persona amb un futur encara sense definir , però no ho trobo dolent , m'encanta no saber on estaré d'aquí uns messos.
Sóc una persona culta ja que els meus pares m'han educat així i han aconseguit que tingui curiositat per la cultura.
Sóc una persona amb criteri musical , tinc un ampli repertori , desde rock català fins a salsa.
Sóc una gran amiga perquè pels amics faig tot.
Sóc una persona amb talent perquè se fer un trebol amb la llengua.
Sóc una persona amb grans experiències ja que he intentat buscar-les i viure-les.
Sóc una persona definida , només teniu que llegir aquest relat.
Sóc una persona que faig coses fora de lo normal , aquí no entraré en detalls.
Sóc una persona sense complexos perquè els meus amics no m'els fan veure.
Sóc una persona que la gent em dona les gràcies perquè saben quant valoro aquestes paraules.

I doncs , aquesta sóc jo!

Comentaris

  • Pluja | 09-04-2005

    Jo també sé fer un trebol amb la llengua!! bé, suposo que és una cosa semblant, pq jo sempre n'hi he dit floreta!

  • Per favor![Ofensiu]
    castanyeta | 16-01-2005

    Mira Merihann, jo sóc una noia (x cert tmb em dic Laura) k vetlla, des del primer moment del dia fins l'últim, pq tothom pugui conviure amb felicitat i amb amor però em rebenta que algú es critiqui el seu passat, o sigui, a la seva manera de ser i fer les coses.

  • Per favor![Ofensiu]
    castanyeta | 16-01-2005

    Mira Merihann, jo sóc una noia (x cert tmb em dic Laura k vetlla), des del primer moment del dia fins l'últim, pq tothom pugui conviure amb felicitat i amb amor però em rebenta que algú es critiqui el seu passat, o sigui, a la seva manera de ser i fer les coses.

  • castanyeta | 14-01-2005

    Aquesta ets tu??¿?L'intent de ser una altre persona x agradar els altres correspondria a la definició de com ets tu.

  • sense problemes[Ofensiu]
    AINOA | 08-01-2005 | Valoració: 9

    molt be, ets genial i encantadora,
    admiro la teva naturalitat.
    una abraçada, i bon viatge si decideixes complir els teus objectius.

  • jaaja[Ofensiu]
    cabopolonio | 08-01-2005

    és qüestió de pràctica...ho vaig apendre quan era petita durant un viatge de tornada desde Puigcerdà...és una cosa curiosa!:P

  • una pregunta[Ofensiu]
    neret | 08-01-2005

    com es fa un trèbol amb la llengua?