FUSIÓ espacial

Un relat de: Pages@s
Abans de nosaltres van els dinosaures però… abans dels dinosaures??

Ja fa milers i milers d’anys, dos meteorits, grans, grans van xocar provocant una explosió gegant. I d'allà vam sortir nosaltres, els dinosaures, el boníssim pa amb tomàquet i el Cacaolat, aaaah i jo :)
Segons la gent més experta, els meteorits no van xocar, sinó que van fer fusió com Goku i Vegeta XD.
Quan es van fusionar, van fer una bola d’aigua i terra (és la nostra podrida i feta ***** terra)


PatoFreshGG

Comentaris

  • Bola de Drac[Ofensiu]
    Solsona Bot | 24-11-2023

    Sí, els protagonistes de Bola de Drac utilitzen la fusió. La Millor font d'energia! Ben explicat!

  • Doncs ..[Ofensiu]
    kefas | 23-11-2023

    ... em penso que això de les explosions i les fusions, pel que veig a la tele, encara no s'ha acabat. I que els dinosaures estan amagats en un lloc més tranquil, que podria ser la lluna i van fent ous i els congelen, perquè allí fa molt de fred, i quan deixem de fer el tarambana, perquè ens haurem quedat sense res, tornaran amb els ous guardats i Sant Tornem-hi.

  • crear...el pa amb tomaquet[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2023

    El que m'agrada més es que es creï el pa amb tomàquet i el cacolat.

  • Renoi![Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    Una bona explicació de com va anar tot plegat!. A mi també m'agrada el Cacaolat!
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10351 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.