Expressa't

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Tots tenim alguna cosa a dir, que guardem a dins nostre i que volem comunicar, el problema es que no ho compartim, be perquè no sabem a qui dir-ho, be perquè no sabem com o be perquè hi ha alguna raó que ens ho impedeix. I es que de vegades tenim por pel simple fet del que pensarà eixa persona/es a qui va dirigit. També ens sol passar que no sabem com expressar-nos.

Però em pregunte perquè.

Si hi han milions de maneres de expressar-se, el problema tal volta es trobar el moment, trobar això que ho fa especial, diferent. Pots dir 't'estime' escrivint-ho amb les teues mans a l'arena. Pots dir 'ets el millor pare del mon' nomes amb una abraçada. Pots dir 'ets únic' amb una cançó. Pots dir 't’odie' amb una mirada. A vegades, no cal parlar, sols cal deixar-se portar, conèixer a qui vols expressar el que sents i fer-ho, sense por.

Cal pensar que tot el que ens guardem ara a dins nostre, en un futur ens em penedirem de no haver-ho dit.

Comentaris

  • segueix[Ofensiu]
    marhug | 03-01-2012

    m´agradat, considero que el poder expressar-nos, comunicar-nos ... ens ajuda i ens sana.

    gràcies, marhug

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25788 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com