Hui em sento així

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Amb el pas del temps un se'n adona de que les coses encara que no vulguem, han de canviar i a vegades no es a millor. A mi el temps m'ha ensenyat a no confiar en les persones, sigui qui sigui i encara que no m'agrada dir-ho tots mirem pel nostre bé i ens dona igual fer mal. També m'ha ensenyat a que el aferrar-se a algú no es bo, estimar i perdre a algú important no es bo. Que els sentiments no son alguna cosa que pugem controlar i que quasi sempre acaben per fer-nos mal. Avui escric, escric pensant en les coses que han passat últimament i que no m'agraden, escric perquè estic trista, perquè m'agradaria canviar moltes coses i no puc o no se o simplement no estic preparada. Perquè em sento una idiota al pensar que d’alguna manera han estat aprofitant-se de mi. Perquè persones en les que pensava que podia confiar m’han defraudat. I ara vull deixar de caure en els mateixos errors. Vull tenir-te de nou. Vull mirar de front i dir d'una vegada que em sento bé, molt bé. vull ser forta i demostrar que valc com a persona. Vull deixar de estar trista. Vull oblidar per a no plorar més, però en realitat et vull recordar, perquè ningú m'ha fet sentir tan bé com tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25718 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com