Estimada companya soledat

Un relat de: flor_de_neu

Avui la soledat m'ha confessat que si, que per fi s'ha apropiat de la meva existència i que sempre:
"Estaràs sola, com el destí ja et va contar una vegada i tu no vas fer-li cas".
És què era tan inimaginable... Ni el sol ha trucat avui a la meva finestra per dedicar-me una blanca rialla de les seves.
"És clar que no! És que no em sents? Però que et passa? Ja t'ho he dit, sola i sempre sola. Què penses fer? Aprofitaràs la situació?... ben mirat estar sol no està tan malament, t'acabarà agradant."
No!.. no..
"O potser et passaras cada nit de lluna plorant?...no siguis patètica, portes una vida plorant!
Recull allò que queda dels somnis que un dia vas plantar vora la costa i construeix-ne de nous. Tingues present però, que només seràn somnis. Ni projectes, ni il.lusions que mai es compliràn, pensa que estàs sola... Perquè fas aquesta cara? No et pensis que em fas llàstima, aquesta és la meva feina i la sé fer molt bé! Ja ho comprovaràs... Què dius? Ja! Aquesta si que és bona! Si vols parlar amb algú? Doncs llavors sí... llavors plora, pateix i mor de nostàlgia perquè estaràs sola, sempre, sempre sola i queda't amb aquesta conversa perque serà la última.
Jo? ...Jo sempre estaré amb tu, per donar-te, si més no, soledat..."

I així va ser com la soledat i jo vàrem fer-nos inseparables...


Comentaris

  • Soledat...[Ofensiu]
    aiguasalada | 07-05-2007

    companya desitjada, o no, que en molts moments enyorem i en molts d'altres rebutgem.
    Llegir el teu relat ha omplert la meva ànima de melangia i m'ha fet recordar moments passats i d'altres ben vius encara... alhora que m'ha despertat agradablement la ment a pensar en noves finestres i noves portes obertes de cara a un proper i millor futur.
    Un plaer llegir-te i espero continuar-ho fent.
    Reb una abraçada càlida i primaveral de la meva
    aiguasalada

  • AiDuS | 07-05-2007 | Valoració: 9

    Llegir un text així m'ha fet entristir.
    És molt trist, però bonic!
    M'encanta el joc de preguntes-respostes!!
    Un bes!

  • Soledat compartida[Ofensiu]
    TITÀNIA | 06-05-2007

    La soledat també és la meva companya des de fa temps, l'única que com tu dius no ens abandonarà mai.

    Titània