Estereotips

Un relat de: ales de foc
La gent d'avui en día
de colagen, botox i implants
plena estan.
I jo em pregunto:
el dia de dema
tot aixo on anira...
A la terra, amb el fang..
O al cubell de reciclar?

Comentaris

  • Dubtes... [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-10-2023

    Bona crítica entre el bo i el roí, perquè cada cosa va al seu lloc…
    Està entre la terra o per reciclar.
    Té molta profunditat.
    Cordialment.
    Si et ve gust, tinc un poema editat. Gràcies.

    PERLA DE VELLUT

  • Encàrrec a l'Argenter[Ofensiu]

    Em contava la meva padrina que al cel sia, parlo de fa més de trenta anys, que la seva havia havia estat majordom d'una casa pairal i l'amo d'aquella casa, un vell xaruc i conco, devers el 1875 amb els diners de la seva herència és construí les Llars Mundet, que per una malaltia hagueren d'amputar-li el penis i substituir-lo per una mena d'aixeta feta d'argent. On haurà anat a raure aquest artilugi? Llegint el teu magnífic i enginyós poema m'ha fet recordar aquest fet. Nil.

  • Bé, el cubell de reciclar...[Ofensiu]
    llpages | 21-07-2023

    no deixa de ser un tipus de fang, ho dic bé? Hi ha materials que tarden més a descomposar-se però, a la llarga, tot acaba tornant a formar part de la terra que ens acull. Un text que és un dubte que m'ha fet somriure, agraït, ales de foc.

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

70026 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!