És amor?

Un relat de: lallumdelafoscor

Estimat nen volador:

M'has dit tants cops que m'estimes…
M'has dit tants cops que no t'oblidés…
M'has dit tants cops que era especial, única, essencial, irremplaçable…
M'has dit tants cops que pensaves en mí constantment…

M'has donat tants petons d'aquells que et fan perdre't en un món paral·lel…
M'has donat tantes abraçades…

M'has demanat tants cops que no et deixès sól ni un sol segon…

M'has fet sentir-me especial amb aquells petons tants cops,
que ara que em sembla sentir alguna cosa per tu veig que podè no tot era real…

Ara sembla que tot és diferent…
Donat que ara tots dos ho sabem tot.. o gairebé tot... veig que les coses canvien… que no tot són flors i violes… que no tot són moments feliços amb tú… que no tot és amor.

Tants petons…
Tantes abraçades…
Tantes rialles…
Tants somriures…
Tantes mirades… d'amor, de complicitat, amistoses, passionals…
Tants moments viscuts… dels que la única cosa que ens separen d'ells són una nit i uns missatges…

Ara… ens espera un mes d'amistat… de trucades… de missatges…
O potser… sols un mes que ens dinstancii un altre cop… com fa un any gairebé.

Només… afegiré que tot aquest temps amb tú, amb les postres sortides, amb els postres moments, amb els postres petons, no els podria canviar per res.



Atentament: la petita nena humana que desitja volar amb tú una nit més

Comentaris

  • Peter Pan?[Ofensiu]
    Libertas | 09-08-2007 | Valoració: 8

    És molt tendre i innocent, per això ho relaciono amb el personatge més ingenu i dolcet (a més de volador) de la literatura universal.

    Un petó.


    Libertas

  • potser si que sents amor...[Ofensiu]
    ATZAVARA | 09-08-2007 | Valoració: 9

    és molt bonic el que escrius!
    però al llegir-lo he pogut notar una mica d'angoixa..i això és el que ens fa sentir l'amor de vegades...quan veiem que pot volar..
    i a aquest nen volador.....digues-li que no voli gaire alt...que potser tu no hi podràs arribar!!

    un petó d'atzavara!

  • es amoor? [Ofensiu]
    petitayas | 09-08-2007

    jo crec que si.

    Ha trossos me sentit identificada.
    si..

    I aixo del finaal! Postres, volguen dir Nostres. haay aqueest correctoor! ami tambe mo faa! xddd

    enfii

    et seguire llegint!

    muaaa reinaaa


    testimooooo