Els Hobbits

Un relat de: Daniel

Una vegada al mon hobbit va passar una cosa terriblement perillosa, el Maligne es va despertar de la seva tomba i va ressuscitar els morts que hi havia al cementiri de la vall de les ombres.
Mentrestant al castell del rei hàbit s'estava parlant de les dos pedres màgiques que havien d'aconseguir per forjar l'antiga espasa que els seus avantpassats van fer servir per derrotar-los, abans que el maligne els ataques. Al dia següent al palau es va decidir qui aniria a buscar la primera i la segona pedra màgica.
El rei va escollir el seu fill Lizmo de 24 anys i els seus soldats més lleials, Sheran i Sherak.
Aquests tres aventurers van marxar del palau a la busca de les dos pedres màgiques.
En aquell moment al cementiri de la vall de les ombres, els esquelets van començar a reconstruir el castell que hi havia fa 6 segles.
El tres hobbits es van dirigir cap a l'altra punta del planeta, a les muntanyes d'Helvecia, però per això havien de tenir un vaixell de transport, i se'n van anar cap al port Rin.
Abans de pujar al vaixell van comprar provisions perquè el viatge seria llarg i dur.
Un cop van tenir les provisions van pujar al vaixell. Era un vaixell molt gran, tenia vuit canons, quatre a cada banda. Durant el viatge ells tres van conèixer la tripulació. Al segon dia van ser atacats per pirates. En la batalla va tenir molt més avantatge el galeó pirata, cada cop que els pirates disparaven el capità del vaixell cridava-Tots a terra!.A la batalla va morir més de la meitat de la tripulació, i els dos guardes del príncep. El príncep es va escapar en una barca petita.
En arribar a Helvecia, el primer que va fer va ser comprar menjar. Després es va dirigir cap a la muntanya nevada. Un cop va trepitjar la neu li aparegueren dos llops. El príncep va treure l'espasa i els va matar, després de la batalla amb els llops va descansar, va menjar i va veure una mica.
Passada una mitja hora va emprendre la marxa.En arribar al cementiri de la muntanya va saltar la tanca per entrar. Per agafar la pedra màgica va haver d'endevinar la combinació del cofre. Un cop la va tenir a les mans va marxar, però es van despertar quatre esquelets i li van barrar la porta. Ell va haver de lluitar de valent aquest cop. Quan va tallar a trossets els esquelets va marxar a buscar la segona pedra.
En arribar al poble es va comprar un cavall i s'hi va quedar a dormir, l'endemà va emprendre la marxa cap Alika.
En arribar-hi va anar fins al volcà de la muntanya Everka, pel camí va trobar un hobbit i els hi va preguntar cap a on era. Ells li van dir que era cap al nord. En arribar al volcà va haver de deixar el cavall perquè no podia pujar. El príncep va córrer tan com podia, a mig camí va veure una pedra que tenia marcada la forma d'una ballesta, va continuar i en arribar al túnel va trobar la ballesta que li faltava a la pedra, va tirar enrere i la va posar al seu lloc, en aquell moment es va obrir la cova i va sortir una aranya gegant, el príncep va lluitar amb ella fins que la va matar. Dins la cova va trobar la pedra que li faltava. La va agafar i va marxar cap al seu poble. En arribar va ajuntar les dues pedres i va sortir l'espasa sagrada i es van preparar per la guerra.
L'endemà l'exèrcit del dimoni va atacar. Van fer servir catapultes per destrossar les muralles, van agafar un tronc amb punxa per destruir la porta, mentrestant els soldats hobbits disparaven amb fletxes. Hi va haver molts morts però van guanyar gracies a l'espasa sagrada amb la que van matar el maligne.





Daniel Gibert llauradó
6è PRI
C.E.I.P. Els Aubis
L'Albi 2-01-04

Comentaris

  • Curiositat[Ofensiu]
    EnricMadrona | 01-08-2012 | Valoració: 9

    Han passat molts anys, vuit, des de que vares penjar el relat. L'he trobat molt simpàtic per un nen de dotze anys. Tinc curiositat de saber si has continuat escribint i de llegir algún relat teu actual.

  • Molt bé[Ofensiu]
    Alkaios | 22-07-2006

    Jo també penso que hauria pogut ser una mica més llarg i que hauries pogut desenvolupar més alguns episodis... de tota manera està molt bé i demostra que tens força imaginació, felicitats!

  • Si fos més llarg...[Ofensiu]
    martaplanet | 28-05-2006 | Valoració: 7

    Està molt bé. Encara que sempre haguès quedat millor si haguès sigut mès llarg.

  • Valent[Ofensiu]
    NinGran | 19-02-2004 | Valoració: 7

    Ets el primer autor en encetar la categoria de relats juvenils. Enhorabona i ànims!

Valoració mitja: 7.75

l´Autor

Daniel

2 Relats

13 Comentaris

16569 Lectures

Valoració de l'autor: 7.11

Últims relats de l'autor