Els cims de la felicitat

Un relat de: almenarenca

Assolir els cims de la felicitat és molt fàcil quan un estima com us estimeu vosaltres.

És cert que no tindreu cap llista escrita de cims a fer, ni del Feliu ni d‘oficial, que us faciliti la feina, sinó que la llista l'anireu creant a partir de petits moments.

La llista no tindrà 162 cims, ni 212, o 333, sinó que el número dependrà de vosaltres.

Serà un número infinit format per tants instants com vulgueu tenir.

Vosaltres decidireu què és cim i què no ho és.

Podreu canviar criteris quan us plagui.

És una llista única i irrepetible.

Aquesta llista no servirà de guia a ningú més.

No hi haurà altres persones que la segueixin.

Els camins que us duran als cims no seran trepitjats per altres persones.

No caldrà que travesseu pedreres, ni congestes de neu, ni que camineu per crestes ni que escaleu parets verticals.

Els obstacles que trobareu pel camí seran d'un altra manera i vosaltres els superareu amb l'ajut del vostre amor.

No us caltran ni botes ni moxil.la, ni tenda, ni sac de dormir verd, ni GPS gris.

Necessitareu petons i abraçades, amor i respecte, confiança i paciència.

Aquesta llista la guardareu al fons dels vostres cors, als racons imborrables de la memòria.

Tot i això, esperem que compartiu algun d'aquests cims de felicitat amb nosaltres, que som els vostres amics i companys.

Us estimem.

Massoteres, 14 de setembre de 2008


Comentaris

  • lienu | 01-06-2011 | Valoració: 10

    ara no la puc llegir sense posar-me a plorar... mai, he llegit algo tan bonic de part d'una bona amiga.....un altre cop, mil gr'acies

  • aix.......[Ofensiu]
    lienu | 08-10-2008

    aix...................... quins records més bonics.................

  • no hi ha una puntuaci de 20?[Ofensiu]
    lienu | 30-09-2008 | Valoració: 10

    GRacies carinyo per compartir amb nosaltres un dia tan mágic, gracies per asolir aquestos cims amb nosaltres, gràcies per compartir les teves riatlles amb nosaltres, pero gràcies sobretot, per ser tan única i especial.
    T'astime la teua fan numero 1.


    Gent: com no es pot estimar amb bogeria a una doneta que ens escriu algo aixi????

  • Una travessa de vida,[Ofensiu]
    Avet_blau | 26-09-2008 | Valoració: 10

    feta única e irrepetible,
    per uns amants.

    Cursa de vida que no precisa
    ni diners ni possessions,
    i nomes l'estimació mantinguda i ferma
    per tot el camí.

    Calen estones de descans,
    i estones per anar depresa,
    però al final , en mirar la ruta sencera,
    els ulls s'humitegin, plens d' amor.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de almenarenca

almenarenca

28 Relats

112 Comentaris

37368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Una vida no es pot resumir ni en cinc ni en deu línies.
És difícil descriure el so del plor del naixement, la satisfacció de la primera passa o la decepció d'una caiguda.
Com parlaria de l'orgull d'acabar la carrera, dels nervis al començar una feina?
No us puc narrar les abraçades, els petons, les carícies.
Amb quines paraules us explicaria els moments feliços ni els instants tristos?
Tot això ha format la meva vida, m'han fet tal com sóc ara.
Jo sóc la meva vida, el meu millor resum.
Aquests relats són una petita part d'ella, una petita part de mi.