El meu tot

Un relat de: Baiasca

Et tinc sempre dins.
Et tinc a l'ànima, que no descansa de sospirar per tu, que quan et te al davant, tremola com una nena i s'il·lusiona com la pròpia il·lusió.
Et tinc en el cervell, que no fa més que pensar en tu, en els teus cabells, la teva veu, els teus ulls, les teves paraules...
Et tinc en el somriure, que sorgeix cada vegada que ens mirem, cada vegada que penso que cada dia et tinc una mica més a prop. Quan et puc mirar sense que em vegis...
En els ulls, que s'il·luminen quan ets al davant, que vaguen en el buit quan el cervell i l'ànima treballen a la vegada, i que em tallen els dolços somnis pels matins.
En els peus, que en un ball invisible s'acosten a tu sense cap por, però poc a poc, no fos cas que perdés el ritme que em porta.
En el cor, que batega fort, només de pensar que pots ser per a mi, que no s'atura perquè hi ets a dins.
En els dits, que escriuen tot el que sento.
En la panxa, que s'estremeix quan et troba per sorpresa.
En el nas, que desitja conèixer la teva olor.
En els malucs, que farien una dansa només per tu en la intimitat de la foscor i amb la màgia de la música.
En les orelles, que no volen escoltar altra veu que la teva.
En el meu temps, que s'acabava i tu vas venir a reposar.

En el meu tot, que quan hi ets, deixa de ser només jo, per voler ser una mica més de tu.

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    ROSASP | 02-09-2005

    Sentir aquest borboll de sentiment des del teu tot, és pura màgia.
    Instants únics i irrepetibles que omplen tots els espais en blanc d'i·lusions.

    Molt intens i tendre.

    Petons!

  • Preciós![Ofensiu]
    annah | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Molt bonic! Sí senyor!

    En el meu tot, que quan hi ets, deixa de ser només jo, per voler ser una mica més de tu.

    M'ha encantat aquest final.

    L'amor ja té aquestes coses... quan no s'està amb la persona estimada tot ens fa mal perquè voldríem estar al seu costat, i quan hi som no volem que s'acabés mai!

    M'ha encantat!

    Una abraçada!

    Anna

  • Sareta_16 | 15-07-2005 | Valoració: 10

    Quina passada kuka! Quin text més bonic, tot el que descrius... bufaaa! Es nota que l'estimes aquesta persona eh! Wenu feia temps que no et llegia ja veig que encara ho fas millor!^^ Mub mub noia!
    M'ha agradat com acabes el relat:
    En el meu tot, que quan hi ets, deixa de ser només jo, per voler ser una mica més de tu.
    Genial!;)
    Inga bon estiuuuu maca!Muas!

  • buuufff!!![Ofensiu]
    papallona | 15-06-2005

    Molt guapo aquest sentiment que evoques en aquest poema!! Aquesta sensació de que et vas omplint de l'altre persona, que ara no tan sols ets tu, sino que també ets ell...

    M'agrada molt quan dius:
    En el meu tot, que quan hi ets, deixa de ser només jo, per voler ser una mica més de tu.

    Felicitats pel poema, una besada!!!

    Papallona

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97630 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com