El meu primer recull de nanos ( " Tot trencant estereotips..." )

Un relat de: joandemataro

1.El pare mirà al seu fill, veient com jugava deshinibit, saltava, reia, era feliç... i li digué: " Quan sigui gran, vull ser com tu fill. "
Tema: ( Qui ensenya a qui ?)

2.Antonio, m'has rentat ja les calces brutes ? Sí, amor les tens al teu calaix !
Tema: ( Feminista o l'Antonio està a l'atur. O les dues coses o ...?)

3.Avui els nens i nenes estan neguitosos a la classe, xerren molt i alguns fins i tot fan el pallasso per fer riure als altres, el mestre s'enfada i...al cap d'una estoneta la Marta, que és molt responsable amb la feina diu:
-Mestre, si us plau, podria baixar la veu una miqueta, és que em vull concentrar?
Tema: ( Qui crida més a classe ?)

4.- Bon dia, senyor agent, venia per això dels punts...
-Passi, passi...
L'havien operat de genoll feia quinze dies, per cert... aleshores a qui havia pagat la multa de tràfc?
Tema: ( despistada )

5.Mama, com és que els negres tenen les dents tan blanques i a molts blancs se'ls hi posen negres ?
- A vegades el color sí que importa, fill.

Tema: ( Discriminació positiva) )

Comentaris

  • Vinga, Joan[Ofensiu]
    nuriagau | 11-07-2010

    T'esperem a la propera edició de Nanoreptes. Però no poden passar de 20 paraules, eh?

    Amb aquests que has publicat ja has anat agafant el truc.

    Ens veiem pels Nanoreptes!

    Núria

  • voto el número 1[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-07-2010

    m'ha semblat el millor.
    No és gens fàcil fer nanos, jo mateix he deixat de fer-ne, no m'agradava com quedaven, potser sóc massa exigent amb mi mateix?

    Bona feina Joan!
    I segueix practicant!


    Ferran