De núria a núria...

Un relat de: Orgull_de_classe

Núria, potser la solució, no és dir tot el què volen sentir, potser la solució, és ser sincera amb el món, ser sincera amb tu mateixa. Tens por de quedar-te sola? Tens por de no ser feliç?... Tens por de tenir por? La felicitat no existeix més enllà del què ens han ensenyat, és , simplement, la idea de la certesa, d’estar amb qui estimes, d’estar escoltant la cançó que t’agrada, de riure, de fer riure. Si tu amb això estàs bé, Núria, fes-ho, no et limitis, no limitis les teves necessitats, perquè ets humana, si, ho ets, escull per tu mateixa Núria, que no t’influeixen els demés, escull per tu mateixa i estima a qui tu vulguis estimar, petita i dolça Núria!! Però no t’enganyis, no diguis el que la gent vol sentir, digues el que creus i penses, fer el que creguis i pensis que hagis de fer, sigues tu tu, tu il•limitada, i estima tan com vulguis, a mi no m’importa necessitar-te. També podem ser lliures, mentre depenguem de nosaltres per decidir, jo t’escolto, tu m’escoltes. Jo decideixo, tu decideixes.
Estigues alerta, que de mentres jo t’estaré estimant.

Amb molt carinyo,
Núria.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Jo sóc Jo | 30-07-2006 | Valoració: 10

    Jo molt sovint em pregunto què és la felicitat. " La felicitat no existeix més enllà del què ens han ensenyat, és , simplement, la idea de la certesa, d'estar amb qui estimes, d'estar escoltant la cançó que t'agrada, de riure, de fer riure." - dius tu. Potser cercar "allò que ocasiona un estat anímic de plena satisfacció" era massa. Massa per a mi; tal volta massa per a tothom.
    Llegir aquest relat m'ha fet pensar i m'ha animat. Tot ell és molt bo.

  • Tot i[Ofensiu]
    iun_a | 28-06-2006 | Valoració: 10

    les llargues i llargues estones parlant amb mi mateixa...he arribat a decobrir...que és millor..parlar amb un ésser independent de tu i la teva ment que et pugui donar opinions objectives

  • és curiosa...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-09-2005

    aquesta introspecció, aquesta conversa amb tu mateixa, aquest mirar-se al mirall intern de l'ànima... i és bo fer una aturada en el camí per larlar amb un mateix i sincerar-se
    i enfortir-se amb aquesta filosofia bàsica de vida, sense dependre del món, deixant d'actuar per als altres...
    em recorda un poema meu que diu ( i que te'l regalo):
    "ara
    en aquesta
    hora innocent
    jo i el que vaig ser
    ens asseiem
    al llindar
    de la meva mirada
    i... xarrem una estona"
    felicitats i et seguiré llegint!!!
    un petonàs i una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)