Clonar petons i actes d'amor

Un relat de: salvatore vinyatti

Voldria clonar petons per a degustar-los
quan no hi siguis, així reviuria
cada instant d'amor,
lluny en la teva
absència.

Voldria recordar i sentir aquell acte amorós
en que perdérem la virginitat quan,
tots dos érem joves, encetant
fadrins el sexe
conjugal.

Voldria clonar tot allò que es podés oblidar.

Comentaris

  • El titol sol[Ofensiu]
    RATUIX | 05-09-2007 | Valoració: 9

    és ja un poema. Una dolça síntesi. En acabar-lo de llegir, he començat a repassar tot el que sempre he volgut clonar i... penso que hi donaré voltes tot el dia.

  • indefinida | 22-02-2007 | Valoració: 10

    Genial! Si mai trobes la manera de clonar petons i actes d'amor, sisplau fes un poema explicant-ho, doncs a mi també m'agradaria poder clonar, enlloc de recordar.

    Petons.

  • Sempre...[Ofensiu]
    Ullets | 21-10-2005 | Valoració: 10

    he pensat que és impossible d'oblidar. Suposo que de reviure amb els anys és fa més complicat, per què les olors, les emocions, les sensacions amb el temps s'obliden.
    M'ha fet molta gràcia aquest títol, per què últimament penso en com m'agradaria clonar a algú que em fa sentir especial, però tb m'he adonat que quan clones un sentiment, un moment, una persona... perds la seva essència natural, perds la seva olor, la seva sensació...
    Així que intentaré fer memòria el meu cor...

  • ohhhhhh[Ofensiu]
    AINOA | 22-12-2004 | Valoració: 8

    Ets un sentimental, m'agradat molt.
    seria bona idea ,si poguessim clonau tot el que es pot oblidar.

  • ETS UN ARTISTA[Ofensiu]
    cescarnau | 22-12-2004 | Valoració: 8

    M'he quedat molt bé quan he llegit aquest poema. La teva capacitat expressiva i creativa és evident. A veure si el temps em deixa llegir tot el que hi hagi per aquí de tu.
    Una pregunta impertinent
    ¿Existeix la metàfora en poesia?
    ¿Clonació no pot ser una meravellosa metàfora exacta, insustituïble, la paraula, i no d'altre que havia d'omplir el seu espai al poema?

    MOLT BÉ SALVATORE

    CESC ARNAU

  • Clonar?[Ofensiu]
    monise | 22-10-2004 | Valoració: 10

    Ara per ara no és permesa la Clonació,però tenim una sol.lució poder gravar els actes d'anar encara que pot resoltar un xic violent.
    Només es una idea.

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373239 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.