Ball eròtic legalment prohibit…

Un relat de: Libi
Quan va entrar el teu missatge en el meu mòbil poc et podies imaginar el que desencadenaries:

- A que no saps qui s'ha quedat solament en el despatx?

Continuaves en línia. Desconeixia si m'estaves informant o m'estaves fent una proposta així que no vaig esperar. Avui m'he proposat sorprendre't.
T'envio un missatge clar i directe:

“Dins d'una hora estaré en el teu despatx, deixa la porta oberta, posa bona música i prepara't per volar”

Sé que ho estàs llegint i un “t'espero” entra en el meu mòbil…m'agrada que et deixis sorprendre, m'agrada que m'esperis, m'agrada que vulguis jugar amb mi…

Em dirigeixo a la meva habitació, obro el meu calaix de llenceria i em poso a pensar que peça de roba serà la més apropiada per a l'ocasió…et vull impressionar…trio un corsé de ras negre.
La copa és d'encaix transparent deixant els meus pits perfectament encaixats i desitjables.
Estrenyo els fermalls des de la meva cintura i els vaig tancant a poc a poc aconseguint que els meus pits quedin totalment exposats. Em poso una minúscula calceta a joc, amb el pubis d'encaix i tires laterals de ras.
Em maquillo, escollint acuradament les tonalitats perquè sucumbeixis als meus encants.
Perfilo els meus ulls amb una línia negra, la difumino i dibuixo els meus sensuals llavis amb carmí vermell…sé que t'encanta.
Banyo el meu cos en oli de seda i ho acompanyo amb unes gotes de perfum que m'escampo pel coll, l'escot i la entrecuixa. Regiro amb les mans el meu cabell.
Pujo els pantis acariciant les meves cames, els llisco delicadament i vaig enganxant un a un els fermalls del meu corsé… estic perfecta.
Em poso un vestit negre que defineix perfectament les meves corbes deixant intuir el caramel que hi ha sota. Uns talons altíssims i afilats, arma eròtica.
Estic llista….i tu? Només pensar-ho el meu sexe comença a humitejar-se…

Arribo a la meva destinació, tu.
La porta està oberta, entro molt a poc a poc, sona Need you tonight de INXS…mmm…bona elecció.
La llum és tènue i càlida. Segueixo avançant. Els meus talons marquen els meus passos, passos que cada vegada estan més a prop…quan per fi et veig.
Aquí estàs, recolzat en la teva taula. Els teus ulls totalment oberts em miren.
Somrius, ets feliç pel que tens davant teu, expectant per l'espectacle que vas a gaudir.
M'apropo però em quedo el bastant lluny perquè no arribis a tocar-me.

La música envaeix el meu cos…em porta cap a un ball eròtic legalment prohibit.
Vaig a desvestir-me molt lentament, molt suaument, no vull que perdis un sol detall.

Llisco lentament els tirants del meu vestit, primer un i després l'altre…baixant per les meves espatlles, la meva cintura i caient als meus peus. Em quedo quieta mirant-te.
Tanques els teus ulls un instant, esbufegues, els tornes a obrir mossegant el teu llavi inferior.
Es fa evident la teva excitació quan contemples el meu cos, la seva forma, les seves línies.
Els fermalls del corsé m'oprimeixen…dolça agonia. Jugo amb la teva frustració de no poder tocar-me.

Em dono la volta amb sensualitat i et mostro el meu cul nu, contret i dur. Poso les meves mans sobre ell i ho acaricio suaument, acompanyo els moviments dels meus cimbrans malucs. Les meves espatlles sensuals acompanyen el vaivé. Giro subtilment el meu cap i aquí estàs…únic i privilegiat espectador.

Camino sensualment, formant un vuit amb el meu maluc, dansa tribal, posant un peu davant de l'altre, movent-me de forma descarada, sensualitzant els meus gestos. Moviments lents, precisos i elegants.
Col•loques un somriure malvat en el teu rostre, deixant al descobert la teva reacció.
No vull perdre la teva mirada. Bato les meves maquillades pestanyes.
No vull perdre la teva concentració. Acaricio el meu cos.
La música contínua.

M'aproximo a tu…et frego…atenció!...la teva desesperació augmenta.
Alço una cama i recolzo el peu de punta sobre la taula…a escassos mil•límetres de tu...vols tocar-me?…sento com el meu elixir taca la meva minúscula roba interior, com els meus llavis vaginals comencen a inflar-se i a contreure's per controlar l'excitació que sento…
Sento la gemma dels teus dits fregar la meva cama, la meva pell s'estarrufa, la meva boca s'asseca, el corsé m'oprimeix. Fregues el primer fermall del corsé, el segon…mmm…observes la meva reacció i dibuixes el meu cos amb la teva mirada.
Introdueixes les mans a l'interior de les calcetes i tires d'elles cap avall, molt poc a poc.
M'excita que em llevis la roba interior, així, lentament, sentint el frec de cada tira baixant per les meves cuixes, genolls fins arribar als meus turmells.

Col•loques el palmell de la teva mà en la meva vagina, notes la humitat, el meu elixir…
Amb facilitat perds uns dits dins meu…movent-los en cercles mentre jo m'estremeixo de plaer i gemego sota la teva atenta mirada. Tanco els meus ulls i em moc, balles amb mi.
Vull que et quedis per sempre. El teus dits dins meu es mouen lentament fregant les parets i entrant al fons. Obro les meves cames, arquejo l'esquena, agarro el teu cabell, tanco els meus ulls, em preparo per volar…introdueixes la teva llengua dins de la meva boca assedegada …tremolo de plaer.
No paris…els teus dits arriben a la meva essència, al fons del meu ser…em perdo, arribo a l'èxtasi…els teus dits s'inunden amb la pluja del meu elixir…..
silenci, descans, realitat….obro els meus ulls, et veig somriure i estic excitada de nou.

Et desprens acceleradament de la teva roba mentre murmures el meu nom i véns cap a mi.
M'agafes per la cintura i em col•loques damunt de tu. Amb les meves cames envolto la teva cintura…la part més sexy d'un home, on comencen les línies per convertir-se en excitació en arribar a la zona prohibida.

Elevo les meves natges i agafo amb la meva mà el teu sexe. Ho introdueixo dins meu.
Em penetres de cop, fonent-se en el meu interior, provocant gemecs suaus i accelerats.
Començo a moure'm ràpidament. Surto de tu i torno a entrar asseient-me en els teus genolls. Torno a pujar i torno a xocar les meves natges amb les teves cuixes…et beso, em beses, et toco, em toques…embogim…arribem a l'èxtasi…..mmm….ejacules allí, segrestat per les meves cames i jo em perdo…

Els nostres ulls es tanquen, abraçats, ens quedem allí…la música ha deixat de sonar….

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    Libi | 03-05-2014

    gràcies pel teu comentari i felicitats per deixar-te erotitzar.

    Libi ;-)

  • Genial[Ofensiu]
    Ses | 28-04-2014 | Valoració: 10

    M'ha encantat,
    Molt descriptiu i excitant