M'enredo entre els meus llençols...

Un relat de: Libi
Estic sola.
Estic nua,
Els meus ulls estan tancats,
Immersa en un profund somni en el qual descansa el meu cos però no la meva ment.
Et trobo a faltar. No ho puc evitar, et desitjo tant...

Entre somnis busco la teva calor per recordar a què sap la seducció, a què sap l'excitació, a què sap el plaer, a què sap el bon sexe.
Començo a enredar-me entre els meus llençols i deixo que les meves fantasies facin la resta...

----------
Em balancejo sobre el meus altíssims talons afilats. Els meus gestos es fan més explícits, encara més femenins i m’apropo a tu poc a poc.
Penetro un d’ells entre les teves cuixes i et faig gemegar...em complau la imatge.

Et desitjo i desitjo posseir-te
No tindré compassió...
Aquest petit dolor, un dolor tan instantani, a canvi de tanta bellesa i plaer immediat.

La teva llengua busca la meva i es troben. Ens mengem i ens llepem mútuament. No permetem deixar-les escapar. Ens comencem a besar d’una manera salvatge, urgent, insòlita. Em col•loco darrere teu.
El meu cos envaeix el teu, deixes que ho faci, vols que el faci.
El meu alè es perd en el teu coll.
Les meves mans inquietes recorren el teu cos delectant-me en cada porus de la teva pell, esquena, pit, cintura... El teu cos s'encén

Deixes caure el teu tors sobre el llit...no permeto que et quedis tombat. Les meves mans acompanyen i eleven les teves natges rodones, perfectes.
Em posiciono darrere i m'agenollo davant d'elles.
El meu pubis pressiona les teves natges. Inclino el meu cos lentament sobre el teu. Els meus pits acaricien la teva esquena. Vull anar molt a poc a poc.
La imatge del meu delicat cos damunt del teu, vulnerable, exposat, perdut...faria que qualsevol es corregués allà mateix.

Les meves mans comencen a acariciar els teus malucs...separo lleument el meu pubis i deixo que investiguin. Es perden entre les teves natges, acariciant delicadament la fina línia que hi ha entre els teus testicles i el teu anus, suau.....el teu alè es converteix en gemecs...els meus dits recorren aquest plaent camí sense descans...gemegues...fot-me!...

La meva mà dreta, curiosa, vol anar més enllà. Busca i troba el teu sexe.
Els meus dits ho acaricien en cercles des del principi fins a la illa rosa del desig. M'excita posseir-te. Notar com va creixent per segons. Ara l’agafo amb força i ballo amb ell.

La meva mà esquerra, curiosa, vol anar més enllà. Uns dits es perden entre les teves natges i troben el teu anus, ho comencen a pressionar provocant-te un plaer prohibit.
Només introduir la punta d’un d’ells et fa embogir....gemegues...es mou lentament fregant les parets....fot-me!

Tinc les mans molt ocupades donant-te plaer.
El teu cos comença a tenir convulsions de goig.

La meva vagina, curiosa, et necessita. Busca i troba el teu taló. Ho amago entre els meus llavis inferiors, ballo amb ell. Em moc, ho pressiono, faig cercles...la meva vagina està humida i excitada.

El teu penis em diu que no pot més, que va a explotar d'una sobredosi d'excitació.
La meva vagina et diu que no pot més, que s'està tornant boja.

Esbufecs, gemecs, esbufecs...sexe, calor, sexe...
Els teus crits es barregen amb els meus. Et vesses. M'inundo.
Tenim un dels majors orgasmes de la nostra vida junts.

----------
Torno a la realitat.
Estic sola.
Estic nua,
Estic humida.
Immersa en un profund somni en el qual descansa el meu cos i ara la meva ment també.
mmm....

Comentaris

  • somiem doncs...[Ofensiu]
    Libi | 30-05-2014

    Hola Unicorn,

    més que onanisme jo parlaria d’autoerotisme o fins i tot ipsació, que tot i ser sinònims, són conceptes més amplis a una mera masturbació de la protagonista. De totes maneres no vas malament encaminat.

    Així que el meu relat t’ha fet somniar. Doncs felicitats per deixar-te erotitzar.

    Anem parlant pels Relats.
    Libi

  • És bastant bo.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 29-05-2014 | Valoració: 9

    M'agrada aquest conte. Em fa pensar en un cert tipus d'onanisme en que la protagonista té somnis i s'imagina l'home desitjat en la passió.

    L'únic que trobo és que hauries de concatenar una mica més les frases.

    Això sí, les paraules que has escollit són bastant adequades i ajuden a fer somniar al lector, inclòs jo.

    Ens veiem per Relats. Salut!!