Xocolata desfeta...

Un relat de: Libi
Per la seva mirada, vaig saber que necessitàvem un moment d'intimitat...
Ha arribat el moment de deixar-nos portar...

Podria intentar-ho...
Vull intentar-ho...
Vaig a intentar-ho....

Amb una veu seductora i decidida et suggereixo...- Vols un bombó?
No oposes resistència...- Vull menjar-te a tu...
No ho dubto ni un instant...- Doncs vine amb mi...
Els teus ulls seductors em miren sorpresos i pres d'un encantament que et priva de la teva voluntat et deixes guiar.

El convencional no va amb mi així que quan descobreixes la destinació somrius...
El local és dolç, suau, sensual, cosmopolita... com jo...
l'aroma de les seves parets, dels seus prestatges és embriagador.....la sensació de benestar fon els sentits...

Escollim un espai, el nostre espai, un moment, el nostre moment...

Et toca demanar....xocolata desfeta...beguda dels déus
Jo improvisació...bombons...petites delícies per compartir
Binomi de plaer...comença el nostre ball i embogits per aquesta sensació ens deixem portar...

mmm...
mirades còmplices, calor física, intuïció...sentits alerta

Sense dubtar-ho un instant introdueixo la meva cullera en la teva tassa.
Elegant i decidida, sap el que ha de fer...
torna a sortir a la superfície...reculls amb la teva la xocolata espessa i calenta que degota...

La meva cullera entra en la teva boca...atreviment...el seu sabor càlid i perfecte provoca un agradable calfred que desperta els teus sentits.
Tanques els teus ulls i et deixes seduir...sucumbeixes al plaer sensorial de la felicitat del moment, transformada en xocolata...

La suavitat i la cremositat de la xocolata a la teva boca, la dolçor del seu sabor, impulsat pels seus aromes, fins i tot abans que arribi a les teves papil•les gustatives, fa que menjar-ho sigui una experiència summament plaent....la serotonina s'està disparant i la sensació de felicitat és immensa....fosc plaer que decideixes compartir amb mi i m'ofereixes xocolata de la teva cullera...

Sento, delecto la xocolata desfeta i imagino com els nostres cossos desesperats voldrien fondre’s com aquella xocolata...tanco els meus ulls i em deixo portar...

- T'imagino compartint xocolata corporal amb mi...deixo que dibuixis en els llocs que vols assaborir, en les zones que desitges devorar amb la teva llengua i llavis humits....et sento gaudir en cada part de la meva pell...t'indico el camí amb gotes de xocolata, perquè acabin el seu delit en un oasi orgàsmic...mmm...-

Torno i segueixes amb mi...continuem el nostre ball...

Passem a les petites delícies...els meus bombons...seducció visual que els fa convertir-se en uns ineludibles embaucadors...ni tan sols et pregunto...
amb els meus delicats dits introdueixo un a la teva boca.

Els teus llavis empresonen la punta dels meus dits...sabor a desig és el sabor de la meva pell... creem una experiència compartida única, d'intimitat...en compartir el moment en el què els cossos s'uneixen i els sexes es fusionen...ens convertim en addictes...

Impregna el teu paladar, els laterals de la teva boca, de la teva llengua, explosió d'emocions i sabors sense moderació que es fon lentament....la seva textura t'incita a pecar...
Sents una calor imparable, necessites besar-me ara mateix però no ho fas...
Et veus paralitzat per la força de la passió que sents entre les teves cames....
Esforç d'autocontrol...

Però vols embolicar-me...vols donar-me plaer...vols ofegar el teu desig en el meu...

Agafes un bombó i fregues els meus llavis de maduixa amb dolçor, em fas embogir...i provocant un agradable calfred ho introdueixes suaument en la meva boca que acaricia amb tendresa els teus dits decidits...

Deixo que la xocolata es fongui en la meva llengua...excitació... gaudeixo de la seva calidesa convertint-se en un petó apassionat, aquell petó que encara no m'has donat....

Continuem gaudint de la calidesa de la xocolata, ens desfem en la seva olor... donant-nos plaer, deslligant intenses emocions, estimulant el nostre jo més sensual...

Buscarem un altre espai, el nostre espai, un moment, el nostre moment...
i aquesta vegada sí...

Comentaris

  • I t'has pogut estar de menjar xocolata?[Ofensiu]
    Libi | 17-04-2014

    Hola
    Jajaaa, gràcies pel teu dolç comentari i prenc nota amb els punts suspensius, però la idea és no deixar acabar un pensament, un moviment, una mirada, un gest com una cosa rodó i tancat, sinó deixar volar la imaginació en aquest precís instant, deixar-se portar i embolicar la situació perquè vosaltres li doneu aquest punt final quan vulgueu….de totes maneres prenc nota encara que ja t'adverteixo que se'm van els dits ;-)

    Libi

  • Amb ganes de...[Ofensiu]
    Eva Caselles | 17-04-2014

    ...menjar xocolata m'he quedat, després de llegir el teu relat!

    L'he trobat molt sensual i capaç de fer despertar les pulsions que hom pot tenir més amagades, entre tast i tast de diferents textures de xocolata. M'ha agradat.

    En quan al seu redactat, si em permets, crec que hi ha un excès de punts suspensius que fan que el relat quedi menys rodó, menys acabat.

    Amb tot, felicitats,

    Eva