Fantasies al xat: tu, jo i la meva veu...

Un relat de: Libi
Prometo que no et penediràs....
vols?...

Sí preciosa, vull...

Això està bé...agafa’m de la mà i deixa’t portar...

Despulla’m lentament...percebo el delicat tacte dels teus dits sobre la meva pell...sento com es desprèn cada peça de roba i com, amb una lleugera caiguda, cau suaument a terra amb la teva...

Busco alguna cosa dintre un calaix...mires interessat, curiós i una mica sorprès
Trec unes benes...m’inclino cap a tu i començo a embenar-te...els ulls...

Nena....

Ja ho sé, confia en mi.....

Tanques els ulls i et deixes posar la bena, et relaxes sobre el llit...comencem...

Amor...mmm...- amb la meva veu et podries córrer gairebé sense estímul...faig que la sang baixi fins el teu sexe i et faci mal...- escolta....

No t’he dit que m’encanta la forma en la qual t’estremeixes cada vegada que parlo?...
...recorro amb la meva mà el teu pit nu, aguantes la respiració, no fas cap so, no vols escoltar res més que la meva veu...

Em munto a cavall sobre les teves cuixes, i em sostens per la cintura.

M’encanta saber que tinc tant poder només amb parlar...cada vegada que tanques els ulls,
com mous les teves mans sobre la meva pell, gairebé amb reverència, com et submergeixes en els meus sons...em fas sentir tan poderosa...

M’estic excitant només amb això....mmm...amb estar muntada sobre tu, veient com t’excites només amb la meva veu...

M’encanten les teves mans grans, recorrent el meu cos i tocant-me, la forma en la qual els teus dits dibuixen el meu cos...

Amo com em penetres, com ho fas lent al principi, com si no volguessis ferir-me, però en la meitat del camí perds el control, i m’enfonses contra el matalàs, o la paret, o el pis, o el moble i m’encanta....

M’encanta com em beses i com m’excites quan estem en públic. Adoro la forma com entres en mi, com em fas obrir-me per a tu i ets tan càlid...

Però el que més amo de tu és...la forma en la qual em veus de sobte...
Quan et detens i em mires com si fos la persona més sexy del món, com els teus ulls em recorren demostrant-me quan em vols i sé......sé que podries quedar-te així. Només veient-me.

Mentre parlo m’aixeco i...arribo al teu sexe i el penetro dintre del meu...

Arqueges la teva l’esquena i mous els malucs...assaborim cada moment i el teu cervell es desbloqueja de qualsevol pensament.
Només estem tu, jo i la meva veu.

Ja no pots suportar-ho més i comences a moure’t cap amunt...m’envesteixes trobant-te amb els meus moviments.
Agarrares els meus malucs fortament i m’empenys més cap a tu...

Et corres... i gairebé em fas desmaiar per la força del teu orgasme que ens porta lluny...
mmm...molt lluny...

Comentaris

  • gràcies... ;-)[Ofensiu]
    Libi | 27-03-2014

    Gràcies Rosa, em reconforta que relataries amb recorregut em doneu la vostra opinió i si els meus relats us transporten a tocar una realitat....doble satisfacció.

    I com ja vaig dir...continuem erotizant-nos.
    MUA!

  • gràcies... [Ofensiu]
    Libi | 26-03-2014

    Hola....
    gràcies pel teu comentari.
    La veritat és que si als lectors dels meus relats els he fet sentir el que tu has experimentat en llegir-los, continuaré amb aquesta bogeria.

    El gaudi dels sentits, la imaginació, la fantasia...és erotisme en estat pur.

    Continuem erotitzant-nos. MUA!

  • quimenystesperes | 25-03-2014 | Valoració: 9

    Impresionant relat, ho detalles tantissim que pareix que estas veient-ho i tot, molt gean! Continua escrivint aixi i arribaras lluny

Valoració mitja: 9