Fantasies al xat: Tot acabant de sopar...

Un relat de: Libi
Tot entrar per la porta ja m’ataques...em deixes immòbil...apropant els teus llavis als meus em beses intensament...

Durant tot el sopar t’has mostrat interessat per mi....
Em miraves d’una forma que semblava que volguessis tirar-me sobre la taula, sense importar-te que haguéssim estat enmig del restaurant...només per fotre’m allí mateix

Em beses tan profundament que imites les oscil•lacions del sexe... assaborint-me, acariciant-me...

Dius el meu nom i tremolo amb només escoltar aquest so, tancant els ulls per gaudir-ho millor...llepes el lloc just sota una de les meves orelles i dono sortida a un suau gemec....beses el meu coll...

La meva respiració esta molt accelerada i el meu cos tremola de necessitat..

Comencem a caminar...anem a l’habitació, però no et poso les coses fàcils, no quan les meves mans agarren les teves natges i em començo a fregar contra tu....

Detens les meves mans i m’acorrales contra la porta de l’habitació....puges els meus braços..

Lentament obro els meus ulls i et miro com si despertés del millor somni humit que mai hagués tingut...somric d’aquesta manera que et torna boig i sens que podries córrer-te ara mateix...
mmm...gemeguem sense poder evitar-ho, em beses de nou, dubtant entre voler escoltar més la meva veu o devorar-me fins que no pugui respirar.... tries ambdues....

Fiques la teva cama entre les meves i comences a fregar-te...fas que gemegui pel petó i em retorci de plaer....

M’empenys fins al llit, tots dos caiem sobre el matalàs i sense perdre temps comences a llevar-me la roba...
Intentes llevar-me els botons de la brusa, però no surten....mai has tingut paciència, i en aquest moment ni tan sols tens un polsim, així que agafes tots dos costats de la tela i els separes fins que els botons van saltant per l’habitació.

Deixo anar un gemec tant profund que llança sotracs a tot el llarg de la teva espina dorsal...els teus ulls brillen....
Aixeco les meves mans i les passo pel teu cabell....baixes el cap per poder respirar i devorar els meus petits sospirs i sonors gemecs

Sense perdre més temps em segueixes despullant i, per fi, em deixes nua.
Estic estesa entre els llençols i els coixins, amb les cames subtilment separades i el pit i el rostre vermell.....et miro amb tanta avaricia que gairebé faig que et corris allí mateix.
Et treus la roba arrencant-la....

Em beses de nou, baixant per la meva pell fins al meu coll per desprès pujar fins a la meva orella....llepes tot el que trobes al teu pas, escoltant àvidament els sons que deixo escapar...

Comences a llepar, xuclar i mossegar els meus mugrons.
Baixes fins al meu abdomen i desprès fins el meu melic...envoltant-ho amb la teva llengua i jugant amb ell...perdo la coherència i només deixo anar petits gemecs...mmm....

Comences a llepar la punta dels meus llavis genitals, jugant amb ells....ahhh.....em quedo quieta i deixo escapar un gemec tan fort i ardent que et fa tancar els ulls....

Comences a ficar-te més endins, besant i llepant....separes les meves cames femenines...mmm...per favor...

Comences a ficar els dits en el meu sexe...em mossego el llavi....aquesta imatge faria que qualsevol tingués un orgasme...

Comences a moure els dits endins i fora...crido suaument...ells gemecs i sospirs augmenten de volum i t’indiquen que falta molt poc perquè em corri.... ...un fort crit...

em quedo quieta.....mmm....

no paris...per favor.....

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    Libi | 08-04-2014

    després d'un sopar en bona companyia, aquí us regalo unes postres de petits sospirs i sonors gemecs...
    MÚA!

    Libi